تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803884630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش تعرفه مکالمه تمامي سيم‌کارت‌هاي دائمي ايرانسل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۳ (۹:۲۵ق.ظ)
کاهش تعرفه مکالمه تمامي سيم‌کارت‌هاي دائمي ايرانسل ايرانسل از کاهش تعرفه مکالمه تمامي سيم‌کارت‌هاي دائمي(آي‌سيم) و امکان تبديل سيمکارت‌هاي اعتباري ايرانسل به دائمي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، براين اساس، تمامي مشترکين قديمي سيم‌کارت‌هاي دائمي (آي‌سيم) ايرانسل و آن دسته از مشترکيني که تا 31 شهريور به جمع مشترکين دائمي مي‌پيوندند، از اول تيرماه، براي "تمامي تماس هاي داخل و خارج شبکه" خود در سراسر کشور و حتي تماس با تلفن ثابت، تنها دقيقه‌اي 499 ريال برحسب تعرفه پايه ثانيه‌اي پرداخت خواهند کرد.
تعرفه تماس خارج شبکه سيم کارت هاي دائمي ايرانسل پيش از اين 625 ريال بوده که با اعمال تعرفه جديد به 499 ريال به ازاي هر دقيقه مکالمه کاهش پيدا مي‌کند. اين تعرفه جديد مکالمه، از تعرفه تماس بين خطوط تلفن ثابت و همراه نيز ارزان‌تر بوده و مقرون به صرفه‌ترين تعرفه مکالمه در بين سيم‌کارت‌هاي دائمي کشور مي‌باشد.
مشترکين اين سيم‌کارت‌ها در پايان هر دو ماه، يک صورت حساب به همراه جزئيات تفکيک شده تمامي هزينه‌هاي خود دريافت مي‌کنند، خلاصه صورت حساب هم از طريق پيامک و جزئيات آن به نشاني پست الکترونيکي مشترک ارسال مي‌گردد. ساختار منحصر به فرد اين طرح تعرفه پايه و سيستم صورتحساب‌گيري، شفاف‌ترين، ساده‌ترين و مقرون به صرفه‌ترين تعرفه تلفن همراه کشور را به ارمغان آورده است.
خريد سيم کارت هاي دائمي (آي سيم) با قيمت 120هزار تومان و به همراه 50هزار تومان اعتبار اوليه، از طريق سه روش خريد آنلاين از طريق وب سايت رسمي ايرانسل به نشاني www.irancell.ir ، مراجعه به دفاتر خدمات مشترکين و يا مراجعه به نمايندگي هاي مجاز ايرانسل در سراسر کشور ممکن مي‌باشد.
براساس اين گزارش، تمامي مشترکين سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل نيز مي توانند با تبديل سيم کارت خود به سيم کارت دائمي، از مزاياي تماس از طريق ارزان ترين تعرفه تلفن همراه در ايران برخوردار شوند.
مشترکين براي تبديل سيم کارت اعتباري ايرانسل به آي‌سيم کافيست با شماره گيري کد دستوري #۷* ابتدا حساب خود را به ميزان صدهزار تومان شارژ کرده و سپس با شماره‌گيري کد دستوري #۴* ۷*۱۴۰* نسبت به تبديل سيم‌کارت خود اقدام کنند.
از جمله ويژگي‌هاي سيم‌کارت دائمي ايرانسل، ميتوان به مرکز تماس اختصاصي، حد اعتبار اوليه 50هزار توماني با امکان افزايش به انتخاب مشترک، کارت مالکيت رسمي، دسترسي به گسترده‌ترين شبکه اينترنت همراه کشور، گسترده‌ترين شبکه رومينگ مکالمه و ديتاي بين‌المللي در بين اپراتورهاي تلفن همراه کشور، دريافت صورت حساب جزئيات تماس‌هاي تلفني در پايان هر دوره، کيفيت استاندارد شبکه و مکالمه، سرويس‌هاي ارزش افزوده پيشرفته و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش اشاره کرد.
مشترکين سيم‌کارت هاي دائمي ايرانسل، هرگز هزينه‌اي تحت عنوان جابجايي و يا تماس بين شهري پرداخت نکرده و نمي‌کنند. اين مشترکين براي تماس از هر جاي ايران به هر جاي ايران و به مشترکين هر يک از اپراتورهاي تلفن همراه يا تلفن ثابت، در تمامي ساعات دقيقه اي تنها 499 ريال پرداخت ميکنند که به صورت ثانيه‌اي محاسبه مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن