تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821118091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتوبان پرديس زيباتر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۲۴ب.ظ)
اتوبان پرديس زيباتر مي شود مدير کل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران گفت: ما بايد در نصب تابلوها زيباسازي و ويترين جاده اي را در کنار مسائل ايمني و فني سرلوحه کار خود قرار دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران، حميد رضا شهرکي ثانوي در نشست مشترک با نمايندگان اداره راه و شهرسازي استان تهران و نمايندگان آزاد راه تهران پرديس با بيان طرح ساماندهي تابلوهاي اطلاع رساني و تبليغاتي حاشيه راه ها به ساماندهي مجتمع هاي خدماتي رفاهي و تأسيسات بين راهي اشاره کرد و گفت: تابلوها و مجتمع هاي بين راهي ويترين جاده است و بايد به جاده زيبايي دهد. هدف ما در ايجاد هرگونه تأسيسات بين راهي بايد آرامش و آسايش مردم و کاربران جاده اي باشد. با ساماندهي و ايجاد نظم و زيبايي در تابلوها و امکانات حاشيه راهها، اهداف اطلاع رساني و تبليغاتي تابلوها و اهداف خدماتي به بهترين نحو تحقق مي يابد.
اين نشست با حضور مدير عامل شرکت آزاد راه تهران-پرديس، معاون فني و اجرايي آزاد راه تهران-پرديس، معاون راهداري اداره راهداري اداره راه و شهرسازي و ادارات ايمني و ترافيک، بازرگاني، روابط عمومي و اداره فني و نظارت به بربهره برداري برگزار و اعضاي شرکت کننده نقطه نظرات و پيشنهادات خود را براي ساماندهي تابلوها و نصب دوربين هاي ثبت تخلفات سرعت و تأمين روشنايي و احداث مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي و نحوه اجرايي اين موارد مذکور را مطرح کردند.
گفتني است آزاد راه تهران-پرديس يکي راه‌هاي مواصلاتي مهم و پرتردد محور هراز و فيروزکوه و شهرهاي واقع در مسير مانند پرديس است که عمليات اجرايي آن در سال 1380 آغاز و با با مشارکت 70 درصدي بخش غير دولتي و 30 درصدي وزارت راه احداث و در سال 1389 به بهره‌برداري رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن