تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804895560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستندات سفر رهبری به قزوین نقشه راه توسعه استان خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
مستندات سفر رهبری به قزوین نقشه راه توسعه استان خواهد بود
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: سفر تاریخی مقام معظم رهبری و مستندات بیانات رهبری نقشه راه در توسعه استان خواهد بود و مدیران باید در برنامه ریزی ها به همه موارد توجه جدی کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شوراي اداري استان روز پنجشنبه با حضور علی اکبر فتح الله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات استانداري برگزار شد.

مرتضی روزبه در این جلسه گفت: در ماه رمضان که روزها بلند تر می شود باید مدیران برنامه ریزی کنند تا به دلیل روزه داری وقفه ای در کار عمرانی ایجاد نشود ودر کتار روزه داری و عبادت کارها با یک روال منطقی اجرایی شود.

مستندات سفر رهبری نقشه راه توسعه استان استاندار سفر مقام معظم رهبری به قزوین را موجب برکت دانست و افزود: رهنمودهای رهبری در این سفر باید در توسعه استان مورد توجه جدی قرار گیرد لذا از مدیران انتظار داریم در برنامه ریزی ها به این نقشه راه توجه کنند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سفر به قزوین یادآورشد: همواره این دغدغه را داشتیم که مبادا سفر رهبری به استان مورد غفلت واقع شود به همین دلیل کتابچه ای از این رهنمودها تهیه شده که مسیر راه را برای همه مدیران ترسیم می کند و به عنوان اسناد بالادستی مورد استفاده قرار گیرد.

روزبه گفت: این مستندات به صورت کتابی می تواند مسیر حرکت آینده مدیران را ترسیم کند لذا باید مدل کاری خود را با این رهنمودها هماهنگ و اجرایی کنند. حضور مدیران در مناطق ضروری است استاندار گفت: بازديد و سركشي مديران به مناطق و بخش هاي مختلف استان بايد به شيوه رسمي و غير رسمي انجام شود و فرمانداران و بخشداران بستر و زمينه اين حضور را فراهم كنند تا اين سركشي ها به شكل مستمر و اثرگذار صورت گيرد.

وي افزود: بسياري از مسائل و مشكلات مردم در مناطق با تدبير مديران قابل حل است كه بدليل عدم حضور و بازديد مديران ممكن است مردم را دچار مشكل و ناراحتي كند و بر برنامه ريزي و هماهنگي مديران جهت حضور در مناطق تأكيد داریم.


استاندار از اعزام و سركشي هيئتي از سوي شوراي نظارتي استان به دستگاههاي اجرايي و مناطق مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: جهت گيري اين شورا دستگيري و حمايت از دستگاههاي اجرايي است و قصد مچ گيري از مديران را ندارد.

وي با اشاره به خدمات و تلاشهاي سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: نظام اسلامي همواره با كينه توزي و توطئه هاي عديده دشمنان مواجه بوده كه با نگاه و رفتار هوشمندانه، درايت و تلاش سربازان گمنام امام زمان اين توطئه ها خنثي شده و امروز كشور از يك امنيت و آرامش خوبي برخوردار است.

استاندار با بيان اينكه در آستانه تدوين برنامه ششم توسعه قرار داریم یادآورشد: بايد ضمن ارزيابي برنامه پنجم، زمينه لازم براي تهيه و تدوين برنامه ششم در استان را فراهم كنيم و در تهيه اين برنامه از رهنمودهاي مقام معظم رهبري در سفر به استان قزوين به عنوان نقشه راه استفاده كنيم.

وي افزود: علاوه بر آن سند آمايش نيز براساس رهنمودهاي معظم له اصلاح و بازخواني خواهد شد تا گره ها و مشكلات استان بر مبناي اين رهنمودها مرتفع شود.

استاندار گفت: ارتباط تلفني مديران با مردم براساس سامانه 111 روش مناسب و موثري است كه مي تواند با هدف استفاده از سيستم فناوري اطلاعات و ارتباطات برای ساماندهي و پاسخگويي به مسائل و مشكلات مردم به كار گرفته شود. سفر رئیس صندوق توسعه ملی به قزوین استاندار بر استفاده بيشتر از ظرفيت صندوق توسعه ملي تاكيد كرد و اظهارداشت: استان قزوين تاكنون از ظرفيت اين صندوق بخوبی استفاده كرده اما نبايد قانع باشیم و لازم است دستگاهها پروژه هاي مرتبط به اين صندوق را در اختيار استانداري قرار دهند تا در سفر دكتر صفدر حسيني مديرعامل صندوق توسعه ملي كه در آينده نزديك يه قزوين صورت مي گيرد بتوان از ظرفيت آن براي توسعه  و پيشرفت بيشتر استان استفاده كرد.

استاندار تصریح کرد: ضروری است از فرصت هاي سرمايه گذاري در قزوين توسط مديران جزوه ای تهيه شود و تمامي ابعاد و آثار پروژه هاي قابل سرمايه گذاري ترسيم و معرفي شود تا زمينه بستر رونق اقتصادي و اشتغالزايي در استان بیشتر فراهم شود.


وي گفت: امروز بيكاري به سطح فارغ التحصيلان دانشگاه ها رسیده و حجم كثيري از فارغ التحصيلان كه از هوش، توان و مدارك بالاي تحصيلي برخوردارند بيكارند كه اشتغالزايي براي اين قشر در سايه سرمايه گذاري بخش خصوصي و تقويت بنگاههاي توليدي امكان پذير است.

استاندار اضافه كرد: تحقق اين هدف در سايه تقويت بنيه كارشناسي در دستگاههاي اجرايي نیز محقق مي شود.

روزبه یادآورشد: در ماه رمضان که روزها بلند تر می شود باید مدیران برنامه ریزی کنند تا به دلیل روزه داری وقفه ای در کار عمرانی ایجاد نشود.

روزبه تصریح کرد: باید مشکلات دستگاههای اجرایی ابتدا توسط میدران مربوط حل شود و نیازی به ارجاع به استانداری نداشته باشد و اگر در مواردی استثنایی در حوزه دستگاه قابل حل نبود به مراجع بالاتر ارجاع داده شود.

استاندار با تجلیل از اهداء کنندگان خون یادآورشد: بهترین خون متعلق به شهدا بود که نثار انقلاب و اسلام شد و ثارالله بود و اهداء کنندگان نیز در کاری خداپسندانه مشارکت کرده اند که در کنار نجات جان بیماران از اجر الهی نیز برخوردار می شوند.

 
در ابتداي اين جلسه از اولين لباس رسمي كاركنان انتقال خون كشور كه توسط همكاران اين سازمان در قزوين طراحي و تهيه شده رونمايي شد.


۱۳۹۳/۳/۲۹ - ۱۳:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن