تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختران غير متأهل موصل بايد در جهاد نکاح شرکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۱۹ب.ظ)
داعش: دختران غير متأهل موصل بايد در جهاد نکاح شرکت کنند گروهک تروريستي داعش در اقدامي ضد اسلامي از مردم موصل خواستند دختران غير متأهل را براي جهاد نکاح معرفي کنند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، گروهک تروريستي داعش در بيانيه اي اعلام کرد که اهالي شهر موصل بايد دختران غير متأهل را براي شرکت در جهاد نکاح معرفي کنند وگرنه با عواقب سنگيني روبرو خواهند شد.
بر اساس اين گزارش، در اين بيانيه گفته شده است که هر کس در مقابل شريعت اسلام ايستادگي کند با عواقب سنگيني روبرو خواهد شد.
اين در حالي است که نوري المالکي نخست وزير عراق فرماندهان عاليرتبه نيروهاي مسلح عراق که بدون هيچ مقاومتي در برابر داعش اسلحه هاي خود را بر زمين گذاشته و فرار کردند را برکنار کرد.
مالکي با تاکيد بر اينکه مبارزه عليه داعش به شکلي قوي ادامه خواهد داشت گفت به جاي فرماندهان اخراج شده، نيروي جديدي منصوب خواهد شد.
در اين ميان حکومت عراق عربستان سعودي را متهم به حمايت از شبه نظاميان داعش و مسبب بروز قتل عام دانسته است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن