تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802738625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار فرماندار نظرآباد به مدیران ناکارآمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هشدار فرماندار نظرآباد به مدیران ناکارآمد خبرگزاری پانا:فرماندار نظرآباد ضمن هشدار به مدیران ناکارآمد، گفت: در سال مدیریت جهادی، مدیران باید با روحیه جهادی و عزمی ملی برنامه‌‌های دولت تدبیر و امید را اجرا کنند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ خرداد ساعت 22:53



به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان ظهر امروز با حضور روسای دستگاه‌های اجرایی و با موضوع بررسی پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی برگزار شد.
در این جلسه، مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف به ارائه گزارشی از عملکرد زیرمجموعه خود و نحوه هزینه کرد بودجه سال 92 پرداختند.
شهریار آقایی رئیس شورای اداری شهرستان نظرآباد در بخشی از این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: ارائه گزارش از سوی دستگاه‌های اجرایی باید دقیق، همراه با مدارک و مستندات و جزییات کامل بوده تا با شناسایی مشکلات، نواقص و کاستی‌ها برای رفع این موارد برنامه‌ریزی کرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال اقتصاد، فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: کمبود اعتبارات  مالی به دلیل شرایط اقتصادی کشور برای همه دستگاه‌ها وجود دارد و باید به صورتی برنامه‌ریزی شود که در این شرایط اخلالی در روند خدمات‌رسانی به مردم و اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای دولت ایجاد نشود.
  وی تصریح کرد: اگر بودجه و اعتبارات مالی نامحدود در اختیار دستگاه‌ها قرار داشته باشد، اجرای طرح‌های مختلف با مانع روبه‌رو نشده و دیگر نیازی نبود که مقام عظمای ولایت فرمان مدیریت جهادی و یا اقتصاد مقاومتی را صادر فرمایند.
فرماندار نظرآباد افزود: مدیریت جهادی یعنی اینکه بتوانیم با وجود امکانات و منابع محدود، به صورتی برنامه‌ریزی کنیم که از ظرفیت‌های موجود بیشترین استفاده را برده و بالاترین بازدهی را داشته باشیم.
آقایی با اشاره به رشادت‌های سربازان سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: در آن دوران هیچ فرمانده و سربازی از کمبود مهمات و تسلیحات  نظامی گلایه نمی‌کرد و با روحیه جهادی و شهاد‌ت‌طلبی کارها را به پیش می‌بردند.
وی تاکید کرد: امروز نیز ما نیاز به روحیه جهادی داریم تا بتوانیم برنامه‌های دولت تدبیر و امید را در راستای توسعه پایدار کشور و افزایش امید مردم اجرا کنیم.
عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد افزود: به طور قطع مدیران ناکارآمد نمی‌توانند در این شرایط موثر بوده و وظیفه داریم با افراد کم کار در بدنه اجرایی برخورد می‌شود.
آقایی با تاکید بر اینکه جلسات شورای برنامه‌ریزی یکی از مهمترین جلسات برای اداره بهتر شهرستان است، گفت: متاسفانه برخی اوقات مشاهده می‌شود که تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در این جلسات به صورت منظم حضور نمی‌یابند و این امر به طور قطع به عنوان نقطه ضعفی در کارنامه آنها ثبت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان نظرآباد گفت: متاسفانه طی سال‌هایی که با درآمد سرشار نفتی روبه‌رو بودیم، برنامه‌ریزی مناسبی برای هزینه کرد اعتبارات نداشتیم.
فرماندار نظرآباد افزود: ثمره این برنامه نامناسب، تصویب طرح‌های متعددی است که امروز بودجه لازم برای اجرای آنها را در اختیار نداریم.
آقایی متذکر شد: بنابراین دولت تصمیم گرفته است که اعتبارات موجود برای طرح‌هایی تخصیص یابد که بیشتر از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و دیگر طرح جدیدی آغاز نمی‌شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: رویکرد دولت در مواجه با مردم صداقت است و مدیران باید صادقانه با مردم رفتار کرده و اگر کمبود و کاستی نیز در روند خدمات‌رسانی وجود دارد، به جای عدم پاسخگویی، واقعیت‌ها را صادقانه با مردم در میان بگذارند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن