تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت و آرامش ایران بی نظیر است/ اصلاح امور کشور دغدغه مسئولین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان جلیلی:
امنیت و آرامش ایران بی نظیر است/ اصلاح امور کشور دغدغه مسئولین
کرمان - خبرگزاری مهر: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی وحدت، امنیت و آرامش موجود در کشور را بی نظیر دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان اذعان داشت: استان کرمان شخصیت های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی را تقدیم نظام کرده است که نه تنها در کشور بلکه در عرصه بین المللی و اسلام باعث افتخار و مباهات است. وی همچنین گفت: این دیار شهیدان و جانبازان بسیاری را در راه دفاع از انقلاب نثار کرده و تنها در روستای 700 نفری گنجان شهرستان رابر 70 شهید در راه انقلاب جان باخته اند. جلیلی گفت: امنیت و آسایش کنونی کشور را مرهون خون شهدا هستم و امروز وظیفه ما ادامه راه آنها و زنده نگه داشتن آرمان های شهیدان است. وی وحدت، امنیت و آرامش موجود در کشور را بی نظیر دانست و تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از کشورها از این مولفه برخوردار نیستند. نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی شرایط کنونی کشور را بسیار مناسب و خوب دانست و افزود: از پیروزی انقلاب تاکنون پیشرفت ها و اقدامات خوبی در کشور انجام شده است. جلیلی گفت: دشمنان تلاش های بسیاری برای ضربه زدن به نظام انجام داده اند، اما به دلیل اینکه عزم ملی و روحیه شهادت طلبی ملت ایران را در محاسبات خود در نظر نگرفته اند همواره دچار شکست شده اند. وی در ادامه بر لزوم ولایتمداری همه احاد جامعه تاکید و تصریح کرد: حرکت در مسیر تحقق فرمایشات ایشان کامیابی و سعادت را برای کشور به همراه دارد. نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با رد وجود اپوزیسیون به معنی غربی در ایران اسلامی افزود: هدف همه مسئولین خدمت رسانی به کشور در زیر سایه ولایت و به منظور اصلاح امور کشور است.


۱۳۹۳/۳/۲۸ - ۱۶:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن