تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئله كاهش جمعيت در كشور خطرناك است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم آيت الله سبحاني:
مسئله كاهش جمعيت در كشور خطرناك است
قم - خبرگزاری مهر:‌ یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اين كه ايران اگر داراي مديريت درست باشد مي‌تواند ۱۵۰ ميليون نفر را مديريت كند، گفت: مسئله كاهش جمعيت در كشور خطرناك است.



به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در ديدار اعضاي هيئت مديره بانك شهر اظهار كرد: اميدواريم كه با تلاش‌هاي شما و مديريت شهري مشكلات شهري برطرف شود. وي با اشاره به اينكه برنامه ريزي بايد وسيع بوده و جوانب مختلف امر در نظر گرفته شود، گفت: البته كار بايد از جاي كوچك آغاز شود كه اگر ضرر كردند بتوانند آن را جع كنند. اين مرجع تقليد با اشاره به اينكه در واگذاري دسته چك بايد دقت نظر بيشتري صورت گيرد بيان كرد: بايد در اين بخش نيز دقت نظر صورت گيرد تا از مشكلات بعدي كاسته شود. وي با اشاره به اينكه مسئله كاهش جمعيت در كشور خطرناك است گفت: ۴۰ درصد كشور پير هستند و اگر به همين منوال پيش برود در آينده با مشكلات زيادي روبه‌رو هستيم. آيت الله سبحاني با اشاره به اينكه هر كسي در هركجا مشغول است بايد نسبت به تكثير جمعيت توجه كرده و تبليغ كرد ادامه داد: ايران با نعمات و ظرفيت‌هاي موجود اگر داراي مديريت درست باشد مي‌تواند ۱۵۰ ميليون نفر را مديريت كند. وي با اشاره به اينكه نبايد در سياست شاهد تضاد و تناقض باشيم كه روزي گندم را صادر كرده و روز ديگر گندم را وارد كنيم گفت: در سال‌هاي گذشته ده‌ها كتاب عليه نظام، دين و آيين ما نوشته شده است؛ آقايان بايد كوشش كنند كه مراكز ديني و علمي تقويت شده و اينها گرفتار كارهاي اداري شما نشوند.

منابع بانك شهر براي خدمت به مردم هزينه مي‌شود مديرعامل بانك شهر نیز در این ديدار گفت: منابع بانك شهر براي خدمت به مردم هزينه مي‌شود و به دنبال خدمت كردن به مردم هستيم. حسين پورزرندي با بيان اينكه سهام‌دار بانك شهر شهرداري‌ها و شهروندان هستند، تصريح كرد: قبل از تشكيل بانك شهر براي پروژه‌هاي مديريت شهري، بانك‌هاي ديگر كمتر از يك درصد منابع خود را اختصاص مي‌دادند ولي با پيگيري صورت گرفته بانك شهر راه‌اندازي شد و سهام‌دار اين بانك‌ شهرداري‌ها هستند و از زمان تشكيل بانك شهر ديگر بانك‌ها نيز عنايت ويژه‌اي به پروژه‌هاي شهري دارند. وي با اشاره به راه اندازي مركز توسعه نظام بانكداري اسلامي اظهار كرد: در مركز توسعه نظام بانكداري اسلامي از رهنمودهاي مراجع تقليد بهره مي‌گيريم كه بتوانيم در بانك شهر نظام بانكداري اسلامي را شكل دهيم. مديرعامل بانك شهر با اشاره به راه اندازي شعب اين بانك در كلانشهرهاي كشور گفت: قرادادهاي بزرگي منعقد شده تا از طريق آن منابع به مردم و پروژه‌هاي شهري اختصاص دهيم. وي با اشاره به اينكه به دنبال تحقق شهر هوشمند هستيم گفت: كارت شهروندي طراحي شده است و اين كارت در تمام كشور قابل استفاده خواهد بود و با بانك مركزي نيز هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته است. پورزرندي با اشاره به اينكه از منابع استاني در همان استان استفاده مي‌شود گفت: با توجه به اينكه شهر قم پايتخت ديني كشور است در راستاي حل مشكلات مردم عنايت ويژه‌اي به اين شهر خواهيم داشت.
 


۱۳۹۳/۳/۲۸ - ۱۴:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن