تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشايش نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان در اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۸ب.ظ)
گشايش نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان در اروميه دهمين نمايشگاه صنعت ساختمان و هفتمين نمايشگاه بين المللي سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي در اروميه آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ اين نمايشگاه تا 30 خرداد به مدت 3 روز با حضور 120 شرکت داخلي و نمايندگي هاي شرکت هاي توليد کننده ابزار و مصالح ساختماني از کشورهاي اروپايي و آسيايي در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي اروميه براي ديدار عموم داير خواهد بود.
معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي در آيين گشايش اين نمايشگاه اظهار داشت: صنعت ساختمان به عنوان يکي از صنايع زيربنايي در رونق اقتصادي و توليد و اشتغال نقش مهمي دارد .
بگفته بهادري در سالهاي اخير کيفيت محصولات مرتبط با صنايع ساختماني رشد چشم گيري داشته و برپايي چنين نمايشگاههايي در داخل و کشورهاي همجوار توسعه روز افزون اين صنعت و ارتقاء کيفيت ساخت وسازهاي عمراني را درپي خواهد داشت .
معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي در ادامه به بودجه 25هزار ميليارد ريالي طرح هاي استاني و پروژه هاي شهرداريهاي استان در سال جاري اشاره کرد و افزود: با احتساب ساخت و سازهاي بخش خصوصي در کنار اعتبارات دولتي سالانه سرمايه هاي کلاني در بخش عمران و سازندگي استان هزينه مي شود که با بهره گيري از علوم و فنون نوين دراين صنعت مي توان از اتلاف سرمايه ها و هدر رفت منابع با ارزش جلوگيري کرد.
بهادري همچنين به تاثيرات همجواري آذربايجان غربي با کشورهاي منطقه اظهارداشت: خدمات بازرگاني و گردشگري به عنوان اهرم توسعه از اهميت بسيار بالايي در آباداني اين استان برخوردار است که بايد با فراهم ساختن زيرساختهاي مورد نياز زمينه بهره مندي بيش از پيش از اين ظرفيت ها را ايجاد کرد .















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن