تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کثیف ترین پدر و مادر دنیا تا کمیاب ترین خروس جهان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کثیف ترین پدر و مادر دنیا تا کمیاب ترین خروس جهان


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۸ خرداد ۱۳۹۳.اعتراض با خوردن آب و نان/ کثیف ترین پدر و مادر دنیا/ اقدام جنون آمیز وسط خیابان شلوغ/ مادر علی دایی در مراسم استقبال از او/ از فرش جام جهانی رونمایی شد.. 4 سال اعتراض با خوردن آب و نان

4 سال اعتراض با خوردن آب و نان

"سوکوماران منون" مردی 74 ساله است که از چهار سال پیش تا به امروز رژیم غذایی خاصی را آغاز کرده است و در کنار آن هرروز به پارک گاندی می رود تا تحصن خود را ادامه دهد. این مرد به تصاحب زمینش توسط دولت هند اعتراض دارد. او 4 سال است که تنها آب و نان خورده است و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر را در این پارک می گذراند تا شاید کسی به حرف دلش گوش بدهد.
4 سال اعتراض با خوردن آب و نان
در تمام این مدت او یک چتر را هم در کنار خودش گذاشته است که زیر افتاب خسته نشود و از هدفش بازنماند. این مرد در مورد نوع عجیب اعتراضش می گوید: وظیفه من نیست که صحبتی بکنم و این کار را انجام نمی دهم و من تنها اعتراض می کنم تا دولت مرا دیده و خودشان آماده حرف زدن با من شوند. من فقط زمین های مصادره شده را می خواهم.
بیشتر...

دستگیری کثیف ترین پدر و مادر دنیا

دستگیری کثیف ترین پدر و مادر دنیا

یک زوج بیکار انگلیسی به جرم بی توجهی و اهمیت ندادن به پنج فرزند خود بازداشت و به حبس محکوم شدند. همه فرزندان این زوج که بین سه تا 14 سال سن دارند، به سو ء تغذیه مبتلا هستند. به گفته معلم یکی از این کودکان، زمانی که او وارد کلاس می شد، بوی نامطبوع لباسش که معلوم بود بیش از یک سال شسته نشده است، همه جا را فرا می گرفت. تمام بدن کودک بیچاره به دلیل اینکه ماه ها استحمام نکرده است، پر از کک بود تا جایی که هیچ یک از همکلاسی هایش حاضر نبودند کنار او بنشینند.
دستگیری کثیف ترین پدر و مادر دنیا

دستگیری کثیف ترین پدر و مادر دنیا
اتاقی که این کودکان در آن زندگی می کرده اند سرشار از انواع آلودگی ها و کک بوده است و کودکان کوچکتر حتی در یک گوشه اتاق ادرار می کرده اند. این کودکان به دلیل تغذیه نامناسب و قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی به طور طولانی مدت، به بیماری های بسیاری مبتلا شده اند و نیازمند خدمات درمانی سریع هستند. پلیس تاکنون نام پدر 36 ساله و مادر 41 ساله این خانواده را فاش نکرده است.
بیشتر...

اقدام جنون آمیز مردی وسط خیابان شلوغ  

مرد 40 ساله‌ای در یکی از خیابان‌های لس‌آنجلس در اقدامی جنون‌آمیز برادر کوچکترش را با شلیک چند گلوله به‌قتل رساند.این قاتل که با نام «یویس هیل» شناسایی شده است، در حالی این جنایت هولناک را انجام داد که مردم هنگام صبح در حال رفتن به سرکار بودند و خیابان شلوغ بود.به‌گزارش پلیس این تیراندازی در برابر دیدگان مردم و پس‌از خروج مقتول از خانه‌اش صورت گرفته است. این قاتل پس از شلیک گلوله از صحنه فرار کرد و برادر کوچکترش نیز با کمک مردم به بیمارستان انتقال داده شد اما از شدت خونریزی جان باخت.پلیس لس‌آنجلس پس از این حادثه، قاتل را چندکیلومتر دورتر از محل جنایت به دام انداخت. این مرد که با وثیقه یک میلیون دلاری در زندان به سر می‌برد انگیزه‌اش از کشتن برادرش مشخص نشده است.
بیشتر...

مادر علی دایی در مراسم استقبال از او

مادر علی دایی در مراسم استقبال از او

مادر علی دایی در مراسم استقبال از او

چند روز پیش تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اردوی پیش فصل خود، در میان استقبال مردم اردبیل وارد این شهر شد که در میان مردم مادر سرمربی پرسپولیس نیز دیده می شد.
بیشتر...

 از فرش جام جهانی رونمایی شد

 از فرش جام جهانی رونمایی شد

در مراسمی با حضور رییس کمیسیون امور اجتماعی و تشکل های اتاق بازرگانی ، صنایع ومعادن تهران از فرش جام جهانی در شهر فرش رونمایی شد. محمد مهدی راسخ در مراسم رونمایی از این فرش گفت: حمایت تولیدکنندگان و صنعتگران از فعالیت های ورزشی و اجتماعی باعث می شود پرچم پر افتخار کشور ما در اقصی نقاط دنیا بالا برود و نام ایران در دنیا برده شود.
وی اظهار داشت: این دستبافته یکی از نادرترین آثار هنری است و وقتی به ایرانی ها می گویند هنرمند ، یعنی با دیدن این اثر می توانیم هنر ایرانی را در این فرش مشاهده کنیم . وی با اشاره به اینکه باشگاه های ورزشی کشور باید به بخش خصوصی واگذار شوند ، گفت: اگر واگذاری به صورت واقعی انجام بشود شاهد رشد و توسعه ورزش خواهیم بود ، به خصوص در ورزش فراگیر فوتبال که یک تمرین دموکراسی برای کار تیمی و جمعی است .در این مراسم سید مهدی موسوی ، فعال صنعت فرش ایران با اشاره به رونمایی بزرگترین فرش مُنقش به تصویر تیم ملی فوتبال کشورمان در مجموعه شهر فرش گفت: این فرش هزار شانه است با تراکم سه هزار و یکی از تازه ترین محصولاتی است که صنعت فرش به خود دیده است و در مساحت ۱۵ متر مربع تولید شده است. وی گفت:این امکان وجود دارد که از این فرش نسخه های کوچک تهیه و تولید شود تا یادگاری فرهنگی از جام جهانی فوتبال باشد. موسوی افزود: پس از جام جهانی و بازگشت تیم ملی فوتبال ایران این فرش در مراسمی به فدارسیون فوتبال به عنوان نشانی از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اهدا خواهد شد.  (تاکنون چندین فرش دیگرنیز با طرح مرتبط با جام جهانی 2014 برزیل رونمایی شده اند.)
بیشتر...

ازدواج تختی

ازدواج تختی

شهلا توکلی همسر جهان پهلوان غلامرضا تختی پس از 47 سال از درگذشت همسرش و پس از مدت مدیدی که بیمار بود در یکی از بیمارستان‌ تهران درگذشت.
بیشتر...

شیرین ترین آب‌نبات دنیا به ارزش یک میلیون دلار
 
دانلود
 نوجوان آرژانتینی وقتی آب‌نبات ارزان قیمت 25 سنتی از بقالی سرکوچه شان خرید ، تصور میلیونر شدن با همین شیرینی ساده را درخواب هم نمی دید.  " آنتونیو لورنزو " در بازگشت از مدرسه هوس خوردن آب نبات کرد و با 25 سنت یک آب نبات چوبی از بقالی مسیر خود خریداری کرد. او پس از خوردن بخشی از آب نبات متوجه شد که لایه های زیرین آن بسیار سخت و غیر قابل خوردن است. اما این نوجوان آنقدر خوش شانس بود که وقتی آب نبات را غیر قابل خوردن تشخیص داد ، از عصبانیت آن را به دور نینداخت و پس از مشورت با مادرش آن را شی ای با ارزش ارزیابی کردند. مادر و پسر بلافاصله آبنبات را به یک جواهر فروشی نشان دادند و در آنجا با شگفتی به آنان گفته شد که یک قطعه الماس به ارزش یک میلیون دلار نصیب آنان شده است.
بیشتر...

خروسی نادر با رنگی عجیب!

خروسی نادر با رنگی عجیب!

خروسی نادر با رنگی عجیب!

ayam cemani نام نوعی خروس نادر و کم نظیر در جهان است که تمام اعضای بدنش مشکی رنگ است. نام این خروس که حتی داخل دهانش هم سیاه است از 2 کلمه ayam به معنی خروس و tsemani که نام روستایی در جاوه مرکزی است. این نوع خروس کمیاب در جنگل های اندونزی یافت می شود.
بیشتر...

زیباترین جنگل اروپا

زیباترین جنگل دنیا

زیباترین جنگل دنیا

زیباترین جنگل دنیا

زیباترین جنگل دنیا

در بلژیک و در نزدیکی مرکز بروکسل یک جنگل دیدنی و باور نکردنی وجود دارد که از هر طرح و نقشی زیباتر است.کف این جنگل در تابستان ها پوشیده از گل ها و غنچه های آبی و بنفش رنگ است که جلوه ای خاص و رویایی به آن می دهد.
بیشتر...

 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن