تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مسابقه و جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین مسابقه و جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد تهران-ایرنا-نخستین مسابقه و جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی به همت واحد علوم دارویی این دانشگاه و با همکاری واحدهای تهران مرکز و علوم-تحقیقات صبح امروز (چهارشنبه) در مجتمع پیامبر اعظم (ص) آغاز به کار کرد.


به گزارش گروه علمی ایرنا، با توجه به فعالیت بیش از 100 واحد از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در رشد و توسعه فناوری نانو در سطح کشور، معرفی و عرضه توانمندی های پژوهشگران این دانشگاه ازجمله اهداف برگزاری مسابقه و جشنواره فناوری نانو عنوان شده است.
شناسایی قابلیت های واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از توسعه علم، فناوری و تجاری سازی محصولات نانو، هدایت و تشویق واحدهای دانشگاهی به سمت فناوری نانو و شناساندن فعالان دانشگاهی حوزه فناوری نانو از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره و مسابقه است.
در این مسابقه و جشنواره از بین آثار داوری شده 850 اثر شامل مقالات ISI، پایان نامه ها، ثبت اختراع، پیش محصول، مجلات و کتاب ها درحوزه های نانوشیمی، نانوفیزیک، نانوپزشکی، نانوالکترونیک، نانومحاسباتی، نانوبیوتکنولوژی و نانومواد پذیرفته و ارایه شده است.
همچنین 30 واحد فعال و برتر دانشگاه آزاد در حوزه نانو، انجمن علمی نانوفناوری، انجمن نانوفناوری علوم پژشکی و ستاد توسعه فناوری نانو در غرفه هایی به ارایه دستاوردها و معرفی فعالیت های خود می پردازند.
حوزه معاونت پزشکی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته فناوری نانو سازمان غذا و دارو، انجمن مواد جهش زای زیست محیطی ایران، انجمن نانوفناوری پزشکی و انجمن نانوفناوری ایران از حامیان اصلی مسابقه و جشنواره دانشگاه آزاد اسلامی هستند.
در این جشنواره مسابقه ای در چارچوب ارزیابی آثار ارسالی در زمینه های مختلف برگزار می شود و برترین ها پس از بررسی های کمیته علمی مسابقه در مراسم اختتامیه این جشنواره که در 29 خردادماه برگزار می شود، معرفی و با اعطای جوایز ارزنده ای از آنها تقدیر می شود.
علمی(2)1834**1440

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن