تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز: مشکلات باید در استان حل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار البرز: مشکلات باید در استان حل شود کرج-ایرنا- استاندار البرز خطاب به مدیران این استان گفت: نباید باری را بر روی دوش مدیران ملی گذاشت و باید تمام مسایل و مشکلات در داخل استان حل شود.


به گزارش ایرنا، ˈسید حمید طهاییˈ شامگاه سه شنبه در جمع مدیران دستگاههای اجرایی ، امدادی و مدیریت بحران استان البرز افزود: باید با همین امکانات مسوولیت خود را انجام داد چراکه مردم انتظار بهترین خدمات را دارند .
وی با بیان اینکه اگر حادثه ای اتفاق افتاد نباید کمبود امکانات را بهانه کرد، ادامه داد: هرآنچه هست باید برای خدمت به مردم استفاده کنیم و با همت مضاعف از امکانات موجود بهره برد .
طهایی گفت: بخشی از کمبودها در منابع مالی را می توان از طریق منابع ملی جبران کرد و دراین زمینه باید تلاش های ویژه ای ازسوی مدیران صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مدیران البرزباید با تامین منابع مالی از وزارتخانه های خود بتوانند گام های بیشتری در جهت توسعه و پیشرفت استان بردارند .
استاندار البرز با بیان اینکه توجه هرچه بیشتر به این موضوع توانایی یک مدیر را نشان می دهد ،افزود: درپایان سال این امر در بخش مهمی از گزارش عملکرد مدیران جای خواهد گرفت .
*** نزدیکی به تهران فرصت و تهدید است
طهایی با بیان اینکه نزدیکی به تهران فرصت و تهدید برای استان البرز بشمارمی رود ادامه داد: با تدیبر و برنامه ریزی منسجم می توان ازاین فرصت ها بهره برد و تهدید ها را نیز خنثی کرد.
وی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که سبب تفاوت البرز با سایر استانها می شود تازه تاسیس بودن آن است که نزدیکی به تهران نیز مشکلاتی را برای آن بوجود آورده است .
استاندار البرز تاکید کرد: به هرجهت باید از امکانات موجود برای توسعه این استان تازه تاسیس بهره برد و نباید غفلتی دراین زمینه وجود داشته باشد .
*** باید برای مواقع بحرانی همیشه آماده بود
طهایی در ادامه به اهمیت مساله بحران دراستان البرز پرداخت و گفت: اینکه حوادث طبیعی قابل پیش بینی نیست امری بدیهی است اما با نظم،آموزش و آماده کردن تجهیزات از قبل می توان بر بسیاری از خسارتهای ناشی ا این حوادث فائق آمد .
وی با ا شاره به عملکرد دستگاههای اجرایی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی افزود: درآن شرایط همیشه ملت و دستگاههای اجرایی آماده بودند و همه امکانات را قبل از بروز حادثه پیش بینی می کردند .
استاندار البرز تاکید کرد: باید ازاین تجربیات بهینه بهره گرفت و وقتی آمادگی مقابله با بحران باشد خسارات احتمالی کاهش می یابد .

***رسانه ها اخبار بحران را با نگاه ویژه انعکاس دهند
طهایی با تاکید بر اطلاع رسانی ویژه در زمینه بحران ،گفت: بازتاب این اخبار باید رصد شود و باید دید مردم با درجریان قرار گرفتن این نوع اخبار چقدر می توانند به جلوگیری از خسارت کمک می کنند .
وی اضافه کرد: اطلاع رسانی دراین زمینه باید بیشتر آگاهی بخش باشد و این موضوع مهم نیز مورد توجه جدی مسوولان این حوزه قرار گیرد.
استاندار البرز صرفه جویی در مصرف را یکی از مباحث مهم اطلاع رسانی دراین زمینه برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه ها در کنار مدیران می توانند آنان را در عرصه آگاهی بخشی به مردم برای آمادگی بیش از پیش در مواقع بحرانی یاری دهند .
مدیرکل بحران استانداری البرز نیز دراین نشست گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما افزایش قطبهای گردشگری این استان ، ایمنی راهها ، تامین سوخت در محورهای ارتباطی پر تردد ضروری است .
ˈابوالقاسم باقری ˈ افزود: ابزار ایمنی اولیه نیز باید در اختیار پلیس راه قرار گیرد تا درمواقع بروز حوادث پلیس راه بتواند کمک بیشتری به حادثه دیدگان داشته باشد.
وی با بیان اینکه البرز سه درصد مساحت کل کشور را داراست و 18 درصد ترددهای کشوری درآن انجام می شود ادامه داد: نبود امکانات درمانی در فردیس و جرثقیل سنگین در مواقع بروز حادثه در محورهای ارتباطی البرز مشکلاتی را در خدمات رسانی ایجاد کرده است .
کمبود آب شرب ، مصرف بالای آب در کرج ،آلودگی برخی از منابع آبی و شیوع یک بیماری دامی از مرزهای غربی کشور از گزارشهایی ارایه شده ازسوی مدیران مربوطه دراین نشست بود. ک/2
2818/ 691

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن