تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801561126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره امام رضا(ع) فرصتی برای اهل قلم / 200 نقطه در جهان این جشنواره را برگزار می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی جعفری:
جشنواره امام رضا(ع) فرصتی برای اهل قلم / 200 نقطه در جهان این جشنواره را برگزار می کنند
مشهد – خبرگزاری مهر: دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گفت: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) فرصتی است تا هنرمندان و اصحاب قلم و اندیشه بتوانند از طریق آن بیشتر اهل بیت(ع) به ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) را بشناسند.



به گزارش خبرنگار مهر، جواد جعفری سه شنبه عصر در نشست ناظران دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) عنوان کرد: ما مکلف ایم درباره امام رضا(ع) به نحو شایسته کار کنیم، معارف اهل بیت(ع) به ویژه معارف و آموزه های رضوی را بشناسیم و آن را به دیگران بشناسانیم. چرا که ایشان به نمایندگی از خاندان اهل بیت(ع) در سرزمین ایران حضور دارند و ما زیر سایه ایشان در این کشور نفس می‌کشیم . وی با بیان اینکه جشنواره امام رضا(ع) فرصتی برای شناخت معارف رضوی و شناساندن آن به جامعه است اظهار کرد: جشنواره هدف نیست بلکه فرصتی است تا هنرمندان و اصحاب قلم و اندیشه بتوانند از طریق آن بیشتر اهل بیت(ع) به ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) را بشناسند. جعفری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند که فرهنگ باید غصه همه آدم‌های جامعه باشد " ادامه داد: این غصه و دغدغه آنقدر بزرگ است که باید ذهن همه ما را درگیر کند و ما همه توان و انرژی خود را در این میدان صرف کنیم. وی عنوان کرد:  بنیاد بین المللی امام رضا(ع) برنامه ریزی و اجرای مناسب جشنواره امام رضا(ع) را پی گیری می کند و رسالت نظارت بر عهده ناظران جشنواره است. جعفری افزود: ناظران جشنواره امام رضا(ع) سفیران حضرت ثامن الحجج(ع) در نقاط مختلف کشور هستند و  حضور آنها در نقاط مختلف کشور باعث دلگرمی  برگزار کنندگان جشنواره است ضمن این که دست اندرکاران می‌توانند از راهنمایی ها و اندیشه‌های ناظران بهره مند شوند. وی بیان کرد: جشنواره امام رضا(ع) به لحاظ کمی به رشد مناسبی دست یافته و ما به دنبال ارتقای کیفی این جشنواره هستیم. جعفری افزود: در حال حاضر رشد کمی جشنواره مناسب بوده به طوری که  این جشنواره از یک استان برگزار کننده در سال82 اکنون به همه استان‌های کشور و 200 نقطه جهان ارتقا یافته است اما به لحاظ ارتقای کیفی بیش از پیش به کمک صاحب نظران  نیازمندیم.


۱۳۹۳/۳/۲۷ - ۱۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن