تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812168720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در دفاع خوب در حمله ضعیف


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ایران در دفاع خوب در حمله ضعیف


پس از کسب نخستین امتیاز تیم ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر نیجریه ، پیشکسوتان ،بازیکنان، کارشناسان و علاقه مندان به این رشته ورزشی از عملکرد این تیم راضی بودند . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، * پروین پیشکسوت فوتبال :
با توجه به حساسیت‌های بازی‌های جام‌جهانی طبیعی بود که یک مقدار بچه‌های ما در 15 - 20 دقیقه اول بازی استرس داشته باشند به همین دلیل در دقایق ابتدایی اگر هر کس توپی دستش می‌آمد به فکر دفع آن بود که در این موضوع هم بچه‌ها خوب بودند چون باید یک طوری استرس را زیر پایشان له می‌کردند. در کل بد نبودیم اما اگر خودباوری داشتیم نیجریه را شکست می‌دادیم. بازی اول همیشه شرایط خاص خودش را دارد و حتی بغل پا زدن هم باید با تمرکز باشد در مجموع یک امتیاز خوب بود اما ما می‌توانستیم با توجه به اینکه فرصت‌هایمان از نیجریه بیشتر بود به گل هم برسیم.

پورحیدری سرمربی سابق تیم ملی:
با توجه به برنامه‌ریزی کارلوس کی‌روش و آنچه در هفته‌ گذشته از تیم ملی شنیده بودیم، توقع یک بازی دفاعی را داشتیم و این امر به خوبی محقق شد. بازیکنان تیم ملی ایران در دفاع عملا بی‌اشتباه کار کردند، اما در حمله به نظرم برنامه خاصی نداشتیم. متاسفانه در نیمه دوم در حالی که نیجریه کاملا سر درگم نشان می‌داد از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم سه امتیا‌ز را بگیریم. واقعیت این است که موقعیت‌های ما از نیجریه‌ای‌ها خطرناک‌تر بود و این تیم آفریقایی حرفی برای گفتن جلوی ما نداشت. آنها در شوتزنی هم ضعیف بودند و آن نیجریه‌ای که ما می‌شناختیم، نبودند.

محصص کارشناس فوتبال :
 باید انتظاراتمان منطقی باشد. ما شروع بسیار خوبی در جام جهانی داشتیم. درست است که این بزرگ‌ترین موفقیت ما در طول تاریخ نیست. اما شروع بسیار خوبی است که اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد.تیم ایران از ابتدای مسابقه برنامه داشت و با نظم خاصی وارد میدان شده بود. ما باید از این نتیجه‌ راضی باشیم و منطقی فکر کنیم. چند ماه پیش حتی تصور شکست دادن کره جنوبی را هم نداشتیم، اما حال در جام جهانی امیدوار کننده ظاهر شدیم. مسابقه اول در جام جهانی به شما شخصیت بازی را می‌دهد، چون اگر بخواهید خرد و شکننده مقابل حریف قدر بعدی ظاهر شوید به نتیجه‌ای نخواهید رسید. تیم ما با این یک امتیاز می‌تواند با اعتماد به نفس خوبی به مصاف تیم قدرتمندی مثل آرژانتین برود. البته احتمالا کی‌روش برای بازی‌های بعدی برنامه متفاوتی خواهد داشت.

کریم باقری پیشکسوت فوتبال :
 با توجه به استرس‌های اولین بازی در جام جهانی، بچه‌های ما بد کار نکردند آن هم مقابل تیمی که 15 - 16 بازیکنش در لیگ‌های خوب اروپا بازی می‌کردند. گرفتن همین یک امتیاز هم در جام جهانی کار هر تیمی نیست و آن طوری که همه تصور می‌کنند راحت نبود. برخی‌ها تصور می‌کنند که ما باید خیلی راحت حریف‌مان را شکست می‌دادیم اما بازی اول مقابل نیجریه‌ای بازی کردیم که شما قطعا وقتی بازی‌های آینده این تیم را ببینید به ارزش دفاعی بچه‌های ما پی می‌برید البته باز هم می‌گویم که اگر موقعیت بیشتر داشتیم چه بسا می‌توانستیم ضربه نهایی را به نیجریه بزنیم.
  حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال :
این‌طور که مشخص بود برنامه ای که کی‌روش برای این مسابقه تعریف کرده بود، گل نخوردن بود که در آن هم خوب عمل کردیم اما در پاس‌کاری و خط حمله بد بودیم. در ضد حملات برنامه خاصی نداشتیم.به نظر من دو بازی بعدی هم کم گل خواهد بود مگر اینکه کی‌روش حربه‌های جدیدی را به کار گیرد.

ماجدی کارشناس فوتبال:
 در این بازی کی‌روش نسبت به سرمربی نیجریه به هدفش رسید که آنهم کسب یک امتیاز پیش از دیدار حساس مقابل آرژانتین بود. به نظر من دفاع مطلق یک بازی جواب می‌دهد اما در بازی‌های بعدی به مشکل خواهیم خورد. بازی چنگی به دل نزد و تماشاگرپسند نبود اما برای خود کی‌روش و تیم ملی این تساوی اهمیت زیادی داشت.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
 نتیجه بازی ایران و نیجریه خوب بود و صعود از گروه کار بسیار سختی است، زیرا هر سه تیم رقیب در حد هم هستند و نتیجه بستگی به مدیریت مربی و شانس دارد  همان طورکه دیدیم آرژانتین، اسپانیا و انگلیس هم خوب بازی نکردند. تیم ملی نیجریه تیم ضعیفی نیست، معدل سنی آنها 25 سال در مقابل معدل سنی 28 ساله تیم ملی ایران است. میدانی که بازی در آن انجام شد نیز دارای هوایی گرم بود؛ هموار نبود و از ارتفاع بالاتری برخوردار بود.
    
غلامپور مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس :
 در اولین بازی تیم ملی در جام جهانی که به نظرم حساسیت و استرس بالایی هم داشت خیلی خوب و منطقی بهترین تیم آفریقایی را متوقف کردیم. حالا همه باید با این بازی و تاکتیک خوب روی ایران حساب ویژه‌ای باز کنند و به یوزپلنگ ایرانی احترام بگذارند. علیرضا حقیقی دروازه‌بان با استعداد و خوبی است در دقایق اول کمی استرس داشت اما هر چه رو به جلو رفتیم با وجود سن نه چندان زیادش، اعتماد به نفسش بیشتر شد. روز خوب علیرضا بود و قطعا کی‌روش دانشی داشته که از این دروازه‌بان جوان و خوب استفاده کرده است. من برای علیرضا مثل همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم.
    
افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال:
تیم ایران خوب بازی کرد و بازیکنان از تمام توانشان استفاده کردند، اما متاسفانه آن طور که باید نتیجه نگرفتند. تساوی خوب است. برایشان آرزوی موفقیت دارم.
   


سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن