تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819221083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش مهمترین و اساسی ترین کار در مدیریت بحران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور: آموزش مهمترین و اساسی ترین کار در مدیریت بحران است خبرگزاری پانا: معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه آموزش مهمترین و اساسی ترین کار در مدیریت بحران است افزود: با وجود وجود تمامی وسایل و امکانات، آموزش در این راستا امری اجتناب ناپذیر است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ خرداد ساعت 15:33



به گزارش پانا، اسماعیل نجار در سنندج افزود: پیش بینی طوفان تهران نیازمند دستکاه ها و ابزارهای پیشرفته و دقیقی بود که وجود نداشت.
 
وی با بیان اینکه آموزش مهمترین و اساسی ترین کار در مدیریت بحران است افزود: با وجود وجود تمامی وسایل و امکانات، آموزش در این راستا امری اجتناب ناپذیر است.
 
به گفته وی مدیریت بحران در جهان جایگاه ویژه ای دارد و در برخی از کشورها، مدیریت بحران از طریق وزارتخانه اداره می شود لذا ما نیز در تلاش هستیم با بهره مندی از توان نیروهای نخبه کشور، سازمان بحران را به شکل امروزی و علمی مدیریت کنیم.
 
رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به آیات و روایات قرآنی اظهار کرد: نجات یک انسان نجات جامعه است و باید در این راستا تلاش های گسترده ای در زمینه مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در سطح کشور انجام شود.
 
وی با بیان اینکه در کشور ما حدود 35 حادثه را تجربه کرده ایم افزود: برای مقابله با حوادث و بلایا در جامعه، در مرحله نخست باید حوادث را درست بشناسیم سپس برنامه ریزی های لازم برای مقابله با آن حادثه انجام شود.
 
نجار گفت: مهمترین حادثه در سطح کشور ما زلزله است که پیش بینی آن میسر نیست لذا باید تدابیر لازم برای مقابله با آن از سوی مسوولان و متولیان امر اندیشیده شود.
 
به گفته وی تنها راه کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، احداث اصولی بناها و ساختمان ها در شهرها و روستاهای سطح کشور است.
 
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن