تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هماهنگی دستگاه‌ها موجب کاهش خسارات در مواقع بروز بحران‌ها می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: هماهنگی دستگاه‌ها موجب کاهش خسارات در مواقع بروز بحران‌ها می‌شود خبرگزاری پانا: احمدی گفت: هماهنگی و حفظ یکپارچگی دستگاه‌ها موجب کاهش خسارات در مواقع بروز بحران‌ها می‌شود .
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ خرداد ساعت 14:54



به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی در اولین جلسه كارگروه مشترك ملی - استانی بررسی طرح جامع مدیریت پیشگیری و اطفاء‌حریق در جنگل‌ها و مراتع كشور كه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران كشور برگزار شد، اظهار داشت: تداوم آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی استان آسیب‌های فراوانی را به استان وارد خواهد كرد.
وی با تأكید بر این موضوع كه عرصه‌های منابع طبیعی متعلق به عموم مردم است، خاطرنشان كرد: مردمی كه در مناطق حاشیه‌ای عرصه‌های در معرض خطر آتش‌سوزی سكونت دارند باید نسبت به این موضوع آگاهی لازم را داشته و هشدارهای لازم را از سوی مراجع ذیصلاح دریافت كنند تا در مواقع بروز آتش‌سوزی بتوانند در جهت مقابله با آن وارد عمل شوند.

استفاده از ظرفیت شوراها و نیروهای مردمی در مهار آتش‌سوزی‌ عرصه‌های طبیعی

استاندار فارس با اذعان به این كه ایجاد حس همكاری در مردم در زمینه مقابله با آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی اهمیت فراوانی دارد، ادامه داد: شوراهای اسلامی ظرفیت مناسبی هستند كه می‌تواند با بهره‌گیری از آن، نیروهای مردمی را در این زمینه به كار گرفت و كمبود نیروی انسانی و امكانات دستگاه‌های مسئول را جبران كرد.

دكتر احمدی با بیان این كه شناسایی امكانات موجود و لوازم مورد نیاز مناطق مختلف استان در راستای مقابله با آتش سوزی عرصه‌های طبیعی اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: ذخیره‌سازی برخی تجهیزات و امكانات ضروری در مناطق پرخطر و در معرض آسیب، برای مقابله مؤثر با آتش‌سوزی عرصه‌های طبیعی الزامی است.

وی هماهنگی حداكثری و حفظ یكپارچگی دستگاه‌های مسئول را موجب كاهش خسارات ایجاد شده و تسریع در عملیات میدانی در مواقع بروز بحران توصیف و تصریح كرد: در شرایط بروز بحران، همه دستگاه‌های متولی موظفند با تمام امكانات برای مقابله با بسیج شوند و با هم‌افزایی نیروها و تجهیزات از بروز خسارت‌های بیشتر و گسترده‌تر جلوگیری كنند.

شایان ذكر است در این جلسه كه با حضور نمایندگانی از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، سازمان پدافند غیرعامل ستاد كل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ارتش برگزار شد، پیش‌نویس طرح جامع مدیریت پیشگیری و اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع كشور مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن