تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عارف: تغییر و امید به کشور بازگشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درحاشیه بازدید از نمایشگاه عکس انتخابات 92؛ عارف: تغییر و امید به کشور بازگشته است تهران - ایرنا- محمد رضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد 92 گفت: خوشحالم «تغییر و امید» که انتظارش را داشتیم با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید به جامعه بازگشته است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عارف امروز (سه شنبه) از مجموعه نمایشگاه عکس روزهای انتخابات خرداد 92بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید درجمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که آیا از کناره گیری به نفع یکی از نامزدهای انتخابات در آخرین لحظات سخت رقابت سیاسی سال 92، پشیمان نیستید و فکر نمی کنید اگر فضا را خالی نمی کردید، پیروز میدان بودید؟، افزود: فضا را خالی نکردم، نگاه من و همه دوستانی که با من بودند، این بود که باید تکلیف را انجام دهیم.
این نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: نتیجه انتخابات لزوما پیروزی نیست.
عارف ادامه داد: به نمایندگی همه دوستان و جوانانی که در انتخابات 24 خرداد 92 همراه من بودند، می گویم خوشحالیم اتفاقی که انتظارش را داشتیم در دولت یازدهم افتاد.
رییس بنیاد امید ایرانیان همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که اقدامات دولت یازدهم درمبارزه با مفاسد اقتصادی چگونه ارزیابی می کنید؟، گفت: از روند جزییات این گزارشات بی اطلاع هستم؛ اما دولت تدبیر و امید در کل روند خوبی را طی کرده است.
رییس بنیاد امید ایرانیان همچنین درباره اقدامات دولت در بخش هنر و فرهنگ هم تصریح کرد: کارهای خوبی در این دولت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است.
عارف در ادامه به نمایشگاه عکس انتخابات 92 اشاره کرد و افزود: روز انتخابات روز ارزشمندی بود و نمایشگاه عکس آن روزها، کار ارزشمندی است چرا که صحنه های انتخاباتی 92 را به تصویر کشیده است، البته جای صحنه های دانشگاهی و جوانان در عکس های انتخاباتی مغفول است که به نظر می رسد علت تعطیلی دانشگاه ها در زمان انتخابات بوده است.
وی به نقش کلیدی جوانان و دانشگاهیان در زمان انتخابات هم اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان در به صحنه آوردن مردم و برخی از سیاسیونی که انگیزه ای برای حضور در انتخابات 92 را نداشتند، نقش پررنگی داشتند.
در ادامه خبرنگاری از عارف پرسید: شما پس از انتخابات 92 گفته بودید باید سرنوشتی که پس از انتخابات شکل گرفته، حفظ شود وارتقا یابد؛ به نظر شما در 10ماه گذشته تا چه میزان این سرنوشت حفظ شده و نقش سایر قوا در حفظ و ارتقای این سرنوشت چیست؟
رییس بنیاد امید ایرانیان نیز پاسخ داد: این به همت دولت بستگی دارد که به تعهداتی که داده است، عمل کند و حتی مطالبات دیگر نامزدها را عملیاتی کند تا این سرنوشت حفظ شود.
عارف تصریح کرد: در کنار دولت، تشکل ها و نهادهای اجتماعی وسیاسی و نیز نخبگان سیاسی وظیفه دارند تا به حفظ سرنوشت کشور کمک کنند.
عارف، رمز حماسه 24 خرداد 92 را حضور مردم در صحنه های انتخاباتی بیان کرد و ادامه داد: تلاش کرده ایم در یک سال گذشته، سرمایه ارزشمند مردمی در کشور حفظ شود؛ علاوه برآن جامعه 27 درصدی که در دوره قبل انتخاباتی (24 خرداد 92) به صحنه نیامدند در دور بعد، بخشی از آنها در صحنه انتخاباتی ریاست جمهوری حضور یابند.
وی با تاکید بر ارتقای سرمایه اجتماعی در دانشگاه ها و مجامع مختلف علمی از راه اندازی تشکل فراگیر صنفی اساتید دانشگاهها خبر داد و گفت: این تشکل خواسته دو هزار استاد دانشگاهی بود که در زمان انتخابات ازبنده و شخص آقای روحانی حمایت کرده بودند.
عارف اظهارداشت:در حال حاضر اسناسنامه تشکل فراگیر صنفی اساتید دانشگاه ها تنظیم و به وزارت کشور ارایه شده است و فعالیت هایی هم دراین زمینه از سوی برخی دانشگاهها انجام می شود. اما همچنان پیگیر فعالیت رسمی این تشکل هستیم .
وی درباره راه اندازی روزنامه ای در دانشگاه ها و مجامع علمی نیز تصریح کرد: پیگیر این موضوع هستیم اما به دلیل مشکلات اقتصادی هنوز به نتیجه نرسیده است.
عارف همچنین خطاب به عکاسان ایسنا که برگزار کننده این نمایشگاه عکس بودند، گفت: اگر مدیریت ارشد خبرگزاری ایسنا اجازه دهد خبرنگاران و عکاسان این خبرگزاری در عرصه های خبری پیشتاز خواهند بود وامیدارم در شرایط جدید دولت تدبیر و امید، ایسنا بتوانند در فضایی خوب، کارهای خوبی از خود نشان دهند.
در این نمایشگاه که در فرهنگسرای هنر برگزار شد مجموعه ای از صحنه های انتخاباتی روزهای انتخابات 92 به نمایش درآمده است.
محمدرضا عارف در خرداد 92 در فضای رقابتی انتخاباتی به نفع حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی کناره گرفت.
سیام.9136**1336

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن