تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهت گيري بودجه استان براي تامين زيربناهاي اشتغال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۲۴ب.ظ)
استاندار آذربايجان غربي: جهت گيري بودجه استان براي تامين زيربناهاي اشتغال است استاندار آذربايجان غربي گفت: جهت گيري بودجه استان براي تامين زيربناهاي اشتغال و کاهش بيکاري جوانان و فارغ التحصيلان است.
به گزارش خبرگزاري موج؛ سعادت در جلسه شوراي اداري و آيين معارفه فرماندار شهرستان شوط با اشاره به برخي از مشکلات و چالشهاي استان با اشاره به اينکه دولت تدبير و اميد متعهد به اجراي منويات رهبري است افزود: يکي از موارد مورد تاکيد رهبري اجراي سياست هاي جمعيتي بوده که در همين راستا تلاش جدي در زمينه اشتغال و ازدواج جوانان در استان را آغاز کرده ايم.
وي منطقه آزاد ماکو را تجربه اي جديد از مديريت اقتصادي در جهت توسعه استان عنوان کرد و افزود: منطقه آزاد ماکو با توجه به ظرفيت هاي جذب سرمايه گذاري مي تواند مشکل بيکاري را در منطقه مرتفع و به رونق اقتصادي استان کمک کند.
سعادت در بخش ديگري از سخنان خود به مسائل و مشکلات شهرستان شوط اشاره کرد و اظهار داشت: تامين آب زراعي و آب شرب شهرستان شوط از دغدغه هاي مردم و مسئولان استان است که در جهت رفع اين مشکلات تلاش مي کنيم.
وي ايجاد شهرک صنعتي و بازارچه هاي کالاي همراه مسافر در شهرستان شوط را از جمله راهکارهاي توسعه اين شهرستان عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن