تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم دخالت دولت در منابع داخلي بانک ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۸ب.ظ)
معاون برنامه ريزي استاندار اذربايجان غربي مظرح کرد: عدم دخالت دولت در منابع داخلي بانک ها بانك ها در اعطاي تسهيلات از محل منابع داخلي مختار هستند ولي آن بخش از منابع بانك ها را كه در كارگروه اشتغال استان در چارچوب دستورالعمل هاي ابلاغي تصميم گيري مي شود بايد طبق سياست اقتصادي دولت ، به واحدهاي معرفي شده از سوي اين كارگروه اختصاص دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ تقي کهوريان معاون برنامه ريزي استاندار اذربايجان غربي در جلسه كارگروه اشتغال استان با تاكيد بر اينكه دولت براي منابع داخلي بانك ها تصميم گيري نمي كند اظهار داشت: در اين راستا ابتدا به واحدهاي صنعتي و توليدي غير فعال و نيمه فعال براي راه اندازي توليد در اين واحد ها و ايجاد اشتغال جديد تسهيلات خواهيم داد.
وي افزود: همچنين به صورت جدي از واحدهاي فعالي كه با ظرفيت بالاي 70 درصد فعاليت مي كنند حمايت مي كنيم چرا كه به دنبال صيانت از اشتغال هاي موجود در بخش صنعت هستيم و اين واحدها مشتريان خوش حساب بانك ها مي باشند و طبيعي است طبق روند گذشته از منابع داخلي بانك ها تسهيلات دريافت خواهند كرد.
معاون برنامه ريزي استاندار اذربايجان غربي همچنين با تاكيد بر اينكه بررسي هاي كارشناسي از توجيه دار بودن طرح هاي اقتصادي بايد جدي گرفته شودگفت: با ايجاد كميته هاي كارشناسي رويه اي را انتخاب كرده ايم تا طرح هايي براي دريافت تسهيلات به بانك ها معرفي شوند كه استحقاق دريافت آن را دارند و همچنين داراي توان لازم براي بازپرداخت تسهيلات هستند.
كهوريان با اشاره به اينكه همت مسئولان دستگاه هاي اجرايي و مديران عامل بانك ها بايد جلوگيري از هدر رفت منابع بانكي باشد افزود: اگر واحدهاي توليدي و صنعتي معوقات بانكي خود را تعيين تكليف نكنند طبق دستورالعمل ابلاغي از تهران، قادر به دريافت تسهيلات جديد بانكي نخواهند بود.
در ادامه اين جلسه طرح هاي واجد شرايط دريافت تسهيلات بانكي در حوزه خدماتي مورد بررسي كارشناسي قرار گرفت و با تاكيد كهوريان مقرر شد تا طرح هاي مصوب كارگروه از سوي دبيرخانه كارگروه اشتغال استان تا پايان هفته جاري به بانك هاي عامل معرفي شوند تا مراحل عقد قرار داد انجام شود.
معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي در ادامه اين جلسه اعلام كرد: آن دسته از واحدهاي صنعتي (راكد و نيمه تمام راكد مستقر در شهرك هاي نواحي صنعتي و خارج از آنها) كه براي راه اندازي توليد در سال جاري نياز به سرمايه در گردش دارند و همچنين واحدهاي نيمه تمام با پيشرفت فيزيكي و ريالي بالاي 60 درصد براي اتمام عمليات و بهره برداري كامل (شامل سرمايه در گردش و ثابت) جهت تكميل فرم هاي مربوطه به همراه مستندات لازم از روز شنبه مورخ 31 خرداد تا 2 تير سال جاري از ساعت 8 صبح الي 18 عصر به دفتر هماهنگي امور اقتصادي و امور بين الملل استانداري آذربايجان غربي واقع در خيابان شهيد بهشتي مراجعه نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن