تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819891762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان عوض کردن اپراتور بدون تغییر شماره تلفن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واعظی خبر داد: امکان عوض کردن اپراتور بدون تغییر شماره تلفن تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از برنامه های این وزارتخانه طی هشت ماه آینده این است تا هر فردی شماره خود را داشته باشد و بتواند در صورت نیاز اپراتور خود را عوض کند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه مشترک وزرای ارتباطات ایران و جمهوری آذربایجان در جمع خبرنگاران، افزود: این اقدام سبب می شود تا میان اپراتورها رقابت جدی بوجود آید.
وی ادامه داد: از طرفی اپراتورها نیز باید خدمات بهتر و با کیفیت و همراه با قیمت پایین تر به مردم ارائه دهند.
** رایتل هم تعرفه ها را کاهش داد/ همراه اول بی سلیقگی کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص اینکه پس از دو روز از گذشت جلسه وزیر با اپراتورها، همراه اول چه اقدامی در جهت کاهش قیمت تعرفه ها انجام داده است، گفت: همراه اول خلاف قانون عمل نکرده است ولی بی سلیقگی کرد و باید همانند رقبا مبلغ 499 ریال را مبنای محاسبه هر پالس قرار می داد.
وی افزود: مبنای کار این بود که قیمت پایه 499 ریال باشد و تا 20 درصد قابلیت افزایش تعرفه ها امکان پذیر باشد.
وی گفت: ایرانسل تعرفه های خود را برپایه 499 ریال نگه داشت و رایتل نیز اعلام کرده که بعد از جلسه دور روز گذشته هزینه دیتا را کاهش دهد و بزودی قیمت ها را اعلام خواهد کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در هر صورت اپراتورها باید تلاش کنند که مشتری های خود را از دست ندهند.
واعظی گفت: اپراتورها موظف هستند هر آنچه را که کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی به تصویب رسانده، اجرایی کنند و مهم این است که رقابت سالم میان اپراتورها ایجاد و اقدامات موجب کاهش تعرفه ها و افزایش کیفیت خدمات شود.
وی درخصوص وضعیت بدهی شرکت پست نیز گفت: زمانی که وزارتخانه را تحویل گرفتیم این شرکت 146 میلیارد تومان بدهی داشت و اصلا به پست توجهی نمی شد به طوری که این اداره مظلوم واقع شده بود.
وی افزود: شرکت پست از جایگاه بالایی در این وزارتخانه برخوردار است لذا باید به آن بها داد و در حال حاضر مسیر صحیح خود را در حال پیمودن است و طی 2 سال آینده متحول خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: شرکت پست بخشی از بدهی خود را از طریق فروش املاک در حال پرداخت است و بخشی دیگر از بدهی این مجموعه توسط دولت پرداخت شده است.
واعظی درخصوص گسترش ارتباطات با کشورهای همسایه نیز افزود: سیاست دولت تدبیر و امید توسعه ارتباط با همسایگان است و برخی از این ارتباطات زودتر جواب می دهد و در حال حاضر به غیر از آذربایجان و ترکیه با کشورهای عمان، کویت و ترکمنستان نیز مذاکراتی برای توسعه مناسبات صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: دفاع باصلابت تیم مذاکره کننده از منافع کشورمان در مذاکره با شش قدرت جهانی که پنج کشور آن از اعضای شورای امنیت هستند، نشان دهنده آن است که مردم در چنین روزهایی حماسه ای را آفریدند که سبب شد مسئولان در عرصه مذاکرات بین الملل با حمایت مردم و مقام معظم رهبری پرقدرت ظاهر شوند.
اول ** اقتصام(3)1053**1558

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن