تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819525010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام پسران 9 تا 11 سال قم به پيکارهاي تکواندوي قهرماني کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۳ (۲۳:۱۱ب.ظ)
رئيس هيأت تکواندوي استان قم خبر داد: اعزام پسران 9 تا 11 سال قم به پيکارهاي تکواندوي قهرماني کشور رئيس هيأت تکواندوي استان قم از اعزام پسران آينده‌ دار تکواندوي استان به پيکارهاي تکواندوي قهرماني رده ي سني خردسالان کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي افکاري گفت: بر اساس برنامه‌ريزي فدراسيون تکواندو قرار است امسال بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني کشور خردسالان پسر با حضور چهره‌هاي مستعد از استان‌هاي مختلف به انجام برسد.
وي با اشاره به شرايط سني در نظر گرفته شده براي شرکت کنندگان و علاقه مندان مايل به حضور در اين رقابت‌ها اظهار کرد: تنها تکواندوکاران رده ي سني 9 تا 11 سال يعني متولدين يازدهم دي‌ماه سال 1381 تا دهم دي‌ماه سال 1384 مي‌توانند در اين پيکارها به ميدان بروند.
رئيس هيأت تکواندوي استان قم خاطرنشان کرد: زمان و مکان برگزاري مسابقات تکواندوي قهرماني رده سني خردسالان کشور مشخص شده است و به اين ترتيب تکواندوکاران مستعد ايراني در روزهاي پنجم و ششم تيرماه براي کسب عناوين اول تا سوم اوزان مختلف با يکديگر به رقابت خواهند پرداخت.
وي با بيان اينکه مسابقات تکواندوي قهرماني رده سني خردسالان کشور در 10 وزن به انجام مي‌رسد، يادآور شد: در روز نخست اين پيکارها تکواندوکاران در پنج وزن اول که اوزان فرد محسوب مي‌شوند به ميدان مي‌روند و در روز دوم نيز رقابت مدعيان قهرماني و کسب مدال از ساير اوزان يعني اوزان زوج به انجام مي‌رسد.
افکاري خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ريزي انجام شده از سوي فدراسيون تکواندو، روز ورود تيم‌ها به تهران که ميزبان اين پيکارها است چهارشنبه چهارم تيرماه در نظر گرفته شده و با توجه به فاصله نزديک به تهران، تکواندوکاران قم يک روز زودتر اعزام مي‌شوند.
وي در ادامه توضيحات خود درباره چگونگي برنامه‌ريزي فدراسيون و نحوه برگزاري اين مسابقات تصريح کرد: آيين وزن‌کشي اوزان فرد نيز روز چهارشنبه چهارم تيرماه انجام مي‌شود و تکواندوکاران اوزان منهاي 24 28، 32، 36 و 40 کيلوگرم به روي باسکول‌ مي‌روند تا حريفان خود را بشناسند.
رئيس هيأت تکواندوي استان قم خاطرنشان کرد: اين درحالي است که رقابت تکواندوکاراني که در اوزان فرد حضور دارند روز پنج شنبه پنجم تير‌ در خانه تکواندو برگزار خواهد شد و سپس آيين وزن‌کشي اوزان زوج براي برگزاري روز دوم بازي‌ها صورت مي‌گيرد.
وي با اشاره به اوزان زوج اين دوره از مسابقات يادآور شد: وزن‌هاي منفي 26، 30، ‌34، 38 و به اضافه 40 کيلوگرم در روز دوم شاهد رقابت مدعيان اين دوره خواهد بود؛ درحالي که مبارزات اين وزن‌ها روز جمعه ششم تير‌ در خانه ي تکواندو انجام مي‌پذيرد.
افکاري در پايان با اشاره به اينکه وزن‌کشي اوزان فرد رقابت‌ها در خوابگاه تکواندوکاران و وزن‌کشي اوزان زوج در سالن مسابقات برگزار مي‌شود، تصريح کرد: نسبت به موفقيت تکواندو کاران آينده‌دار قم در اين دوره از رقابت‌ها خوش بين هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن