تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برزیل از ورود پنج تماشاگر آرژانتینی فوتبال جلوگیری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ برزیل از ورود پنج تماشاگر آرژانتینی فوتبال جلوگیری کرد اصفهان - ایرنا - وزارت دادگستری برزیل اعلام کرد: این کشور از ورود پنج تماشاگر آشوب گر آرژانتینی به برزیل برای تماشای دیدارهای تیم آرژانتین جلوگیری کرده است.


به گزارش ایرنا، شبکه الکاس و الدوری قطر روز دوشنبه به نقل از وزارت دادگستری برزیل اضافه کرد: یکی از این تماشاگران ساعاتی قبل از دیدار تیم های آرژانتین و بوسنی پس از ورود به فرودگاه بین المللی «گوارولوس» در سائوپائولو اجازه نیافت به خاک برزیل وارد شود.
سخنگوی وزارت دادگستری برزیل گفت: دو نفر دیگر از تماشاگران آشوبگر آرژانتین روز دوشنبه در ریودوژانیرو به هنگام بازی این تیم با بوسنی دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: دو تماشاگر دیگر تیم آرژانتین نیز از ورود به خاک « فوبز دو ایگواسو » در مرز برزیل و آرژانتین منع شدند.
دولت برزیل پیش از این اعلان کرد: در جریان برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی به هیچیک از تماشاگران آشوبگر که پیشینه آشوبگری در ورزشگاه ها را دارند، اجازه ورود به خاک خود را نمی دهد.
براساس تصمیم دولت برزیل، در ورزشگاه ها و خیابان های اطراف که دیدارهای تیم فوتبال آرژانتین در آن برگزار می شود، اقدامات شدید امنیتی اعمال می شود.
تماشاگران آرژانتین سابقه ایجاد آشوب و نا امنی در دوره های گذشته جام جهانی از جمله جام جهانی 1986 مکزیک و 2010 آفریقای جنوبی را دارند.
با شروع جام جهانی برزیل، اقدمات امنیتی در 12 شهر میزبان این مسابقات افزایش یافته است.
با این حال در چهارمین روز از برگزاری این مسابقات در برخی شهرها، سرقت انجام شد و برخی از معترضان به برگزاری جام جهانی نیز دستگیر شدند.
7132**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن