تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818758965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها 40 صدم درصد بودجه کشور به وزارت فرهنگ اختصاص داده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۸ب.ظ)
معاون توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: تنها 40 صدم درصد بودجه کشور به وزارت فرهنگ اختصاص داده مي‌شود معاون توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: با وجود گستره وسيع فعاليت‌هاي فرهنگي هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تنها 40 صدم درصد از کل بودجه کشور به اين وزارتخانه اختصاص داده مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج؛ علي اصغر کارانديش در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش استاندار قم در سخناني حضور حجت الاسلام و المسلمين ايزدپناه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم را از افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دانست و اظهار داشت: فعاليت هاي اين وزارتخانه بسيار گسترده و حساس است و مديريت در اين حوزه نگرش و همت خاصي مي خواهد که بحمدالله اين خصوصيات در مديران و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بويژه شخص وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي وجود دارد.
وي با بيان اينکه سازمان هاي مختلفي فعاليت فرهنگي دارند اما همه، فرهنگ را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي بينند، ادامه داد: گستره وسيع فعاليت هاي فرهنگي هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بر هيچکس پوشيده نيست اما با اين حال تنها 40صدم درصد از کل بودجه کشور به اين وزارتخانه اختصاص داده مي شود.
معاون توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تاکيد بر اينکه ما حداقل اعتبارات موجود را نيز به استان ها تزريق مي کنيم، اضافه کرد: اما با اين حال، کمبود بودجه و اعتبارات، ادارات کل استان ها را با مشکلات بسياري مواجه کرده است.
کارانديش در ادامه از عزم جدي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي اتمام ساخت تالار مرکزي شهر قم خبر داد و عنوان کرد: در نظر داريم به صورت 24 ساعته روند ساخت و ساز و تکميل اين پروژه ادامه پيدا کند تا ان شاءالله بتوانيم اين پروژه مهم و بزرگ فرهنگي را در دهه کرامت افتتاح کنيم که رسيدن به اين امر، حمايت و همکاري استاندار محترم قم براي رفع موانع موجود را مي طلبد.
گفتني است، حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش استاندار قم آمادگي خود را براي حمايت و همکاري لازم در تکميل اين پروژه اعلام کرد و گفت: براي بررسي مشکلات و حل آن در روزهاي آينده از تالار مرکزي بازديد خواهم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن