تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802812220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در جشنواره شعر و داستان سوره


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان
درخشش هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در جشنواره شعر و داستان سوره
زنجان - خبرگزاری مهر: با اتمام داوری آثار در بخشهای باقیمانده شعر نو و داستان كوتاه و بلند بزرگسال، راه یافتگان به دور نهایی جشنواره دوازدهم شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند که در این جشنواره هنرمندان حوزه هنری زنجان درخشیدند.



به گزارش خبرگزاری مهر، با اتمام داوری آثار در بخشهای باقیمانده شعر نو و داستان كوتاه و بلند بزرگسال، راه یافتگان به دور نهایی جشنواره دوازدهم شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند. پس از داوری آثار، 4 نفر از شاعران حوزه هنری استان زنجان در بخش شعر سپید یک نفر در بخش شعر کلاسیک و یک نفر نیز در بخش داستان برای حضور در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند.

 پریسا امامی با اثر (تانك وارد خانه شد)، نیّر فرزین با شعر (رقص آرام پرچم ها)، پری ناز سعیدی با اثر ( شعر یك) و بهمن لطیفیان با (می خواستم به سیاتل بروم) در بخش شعر کلاسیک به مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره راه پیدا کردند.
 
 حسین طاهری نیز هنرمند راه یافته در بخش شعر کلاسیک این دوره از جشنواره است و در بخش داستان کوتاه و بلند نیز داستان (ریحان، پرچم قرمز) نوشته فاطمه قشمی برای حضور در مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره انتخاب شده است.
 
برگزیدگان نهایی جشنواره همزمان با (2 تیرماه) سال جاری در کرمان معرفی می شوند.
اصلی‌ترین هدف هیئت، تجدید میثاق با امام زمان(عج) و مقام عظمای ولایت است مسئول هیئت امنای عهد آدینه زنجان، اصلی‌ترین هدف هیئت عهد آدینه زنجان را تجدید عهد و میثاق با امام زمان(عج) و مقام عظمای ولایت و همچنین ارج نهادن به مقام والای شهدا به خصوص شهدای گمنام عنوان کرد. محمد حسین علاپور، در جمع خبرنگاران ارج نهادن به مقام والای شهدا را از جمله وظایف مسئولان عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسئولان هر چند وقت یکبار در تپه نورالشهدای گاوازنگ حضور پیدا کرده و گاهی قول هایی را هم می دهند در حالی که هیچ کدام از آنها عملی نشده و توجهی به مشکلات حاکم در این منطقه ندارند.

علاپور با بیان اینکه هیئت عهد آدینه صرفا یک هیئت نیست، بلکه یک تفکر و جریان است، عنوان کرد: این هیئت تاسیس نشده که مردم را تنها برای قرائت دعای عهد دور هم جمع کند بلکه این هیئت با اهداف بلند مدت راه اندازی شده است.

وی  با بیان اینکه ما نیز احساس کردیم که در پایتخت شور و شعور حسینی جای اینگونه فعالیت ها خالی است، خاطر نشان کرد: هیئت عهد آدینه زنجان به طور رسمی از تاریخ 21 مهرماه سال 1391 با حضور حجت الاسلام شاه ابادی، حجه السلام تاج لنگرودی، امام جمعه محبوب زنجان حجه الاسلام خاتمی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد و تا به امروز بدون تعطیلی به کار خود ادامه داده است.

وی با اشاره به اینکه عهد آدینه اولین هیئت خانوادگی ثبت شده در کشور است، گفت: این هیئت فعالیت خود را با شعار ورزش، ارزش و نیایش و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده ها آغاز کرده است.

مسئول هیئت امنای هیئت عهد ادینه زنجان با بیان اینکه قبل از تاسیس این هیئت در زنجان با بیش از 70 درصد مسئولان مرتبط با حوزه های فرهنگی و ایثار و شهادت ملاقات کردیم، افزود: در ابتدای کار همه مسئولان قول همکاری و مساعدت برای راه اندازی هیئت را دادند ولی تا کنون متاسفانه هیچ یک از قول های آنها محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه اگر بودجه های فرهنگی مربوط به ایثار و شهادتی که به برخی از ارگان ها اختصاص پیدا می کند در این مسیر صرف شود همه مشکلات رفع می شود، ابراز کرد: نبود آب شرب و غیر شرب، عدم وجود روشنایی لازم، عدم امکان استفاده از سرویس بهداشتی علیرغم وجود این امکانات، عدم وجود راه مناسب با توجه به اینکه دستور آسفالت شدن محل سوی شورای شهر داده شده است، از عمده ترین مشکلات این محل است.

علاپور عدم وجود وسایل و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی  و همچنین عدم وجود محیط سازی مناسب را نیز از دیگر مشکلات تپه نورالشهدای گاوازنگ برشمرد.

مسئول هیئت امنای عهد آدینه زنجان، تصریح کرد: در ابتدای تاسیس این هیئت و طبق رایزنی هایی با مسئولان استانی مقرر شده بود که حسینیه ای در آن محل ساخته شود و هیئت با کمک این ارگانها اقدام به مرمت و تجهیز مزار شهدای گمنام و دیوار های اطراف این مکان و سرویس های بهداشتی و اطاقک انباری که اکنون به عنوان آشپزخانه هیئت از آن استفاده می شود، کند.

وی با تاکید براینکه متاسفانه در بعضی از جاها وظایف برای مسئولان و غیر مسئولان تعریف نشده است، تصریح کرد: از ابتدای تاسیس این هیئت تا کنون با بیش از 90 درصد مسئولان استان جلسه داشتیم و همگی آنها قول همکاری و مساعدت لازم را دادند ولی متاسفانه امروز با درهای بسته مواجه شد ایم.

علاپور  اصلی ترین هدف هیئت عهد آدینه زنجان را تجدید عهد و میثاق با امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت و همچنین ارج نهادن به مقام والای شهدا به خصوص شهدای گمنام  عنوان کرد.

عضو هیئت امنای عهد آدینه زنجان با یادآوری اینکه در ابتدای کار طی جلساتی با صدا و سیمای مرکز زنجان مقرر شده بود که هر هفته کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی مربوط به هیئت از شبکه اشراق پخش شود که در این زمینه نیز هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.


۱۳۹۳/۳/۲۶ - ۱۶:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن