تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819320694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری رحلت آیت الله زرندی را تسلیت گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس جمهوری رحلت آیت الله زرندی را تسلیت گفت خبرگزاری پانا: رییس جمهوری در پیامی رحلت آیت الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی را تسلیت گفت.
۱۳۹۳ سه شنبه ۶ خرداد ساعت 17:43



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیام خود آورده است: رحلت عالم مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر نهضت امام خمینی (قدس سره العزیز)، مرحوم مبرور حضرت آیت الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

در پیام رییس جمهوری آمده است: اینجانب این مصیبت و ثلمه وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، حوزه های علمیه سراسر کشور به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و مردم شریف استان کرمانشاه تسلیت می گویم و رحمت و مغفرت واسعه حق را برای روح مطهر ایشان مسئلت می نمایم.

روحانی در پیام خود یادآور شده است: آن عزیز سفرکرده، عمری را در راه رضای الهی سپری نمود و در سلوک مومنانه و تقوا، زبانزد دوستان، آشنایان و شاگردان خود بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی شک خدمات شایان او و رنج های دوران سخت جهاد و مبارزه آن فقیه پارسا در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار باقی است و در نزد خدای سبحان، ماجور به ثواب حسن و پاداش عظیم خواهد بود.

آیت الله زرندی در سال 1363 با حکم امام(ره) بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شد و تا سال 1386 عهده دار این مسئولیت بود. وی در دوره های اول، سوم و چهارم نیز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بود.

آیت الله زرندی شب گذشته بر اثر عارضه قلبی در سن 82 سالگی درگذشت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن