تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819376794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید حسن نصرالله: به معادله طلایی ارتش، مردم و مقاومت پایبندیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سید حسن نصرالله: به معادله طلایی ارتش، مردم و مقاومت پایبندیم
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت روز مقاومت و آزاد سازی در چهاردهمین سالروز آزاد سازی جنوب لبنان و عقب نشینی نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد.
آفتاب: سید حسن نصرالله سخنرانی خود را از طریق ویدئو کنفرانس به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی و عید مقاومت آغاز کرد.

به نقل از شبکه المنار، امروز (یک‌شنبه) به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی، مراسمی با عنوان "یک میهن که هویتش مقاومت است" در شهر بنت جبیل در حال برگزاری است و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در این مراسم طی سخنرانی خود به بررسی تازه‌ترین تحولات لبنان و جهان می‌پردازد.

این سخنرانی‌ هم‌اکنون از شبکه‌های مختلف از جمله العالم، المنار و المیادین در حال پخش است.

پیش از سخنرانی سید حسن نصرالله، جمع کثیری از اعضا و حامیان حزب‌الله به جشن و سرور پرداختند. نماینده میشل عون و سفرای فلسطین، یمن و ایران از جمله حاضران در این مراسم بودند.

نصرالله با اشاره به پیروزی مقاومت و بیرون راندن صهیونیست‌ها از جنوب لبنان در سال 2000 این پیروزی را آغازگر دیگر پیروزی‌های مقاومت در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی و حامی آن، آمریکا در عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی دانست.

وی با بیان این که تجربه مقاومت در سال 2000 برخاسته از ارزش‌های اسلامی است، گفت: پیامدهای این پیروزی همچنان ادامه دارد؛ هم برای ما و هم برای رژیم صهیونیستی و ما می‌توانیم پیروزی 25 مه سال 2000 را بسترساز پیروزی‌های مختلف بدانیم. این پیروزی را باید پیروزی لبنان، عرب‌ها و همه مسلمانان دانست و نباید آن را پیروزی دسته یا گروه یا حتی کشوری خاص دانست بلکه این پیروزی به معنای پایان طرح صهیونیستی آمریکایی برای سلطه بر مقدسات و منافع منطقه دانست.

وی افزود: مهم‌ترین دستاورد این پیروزی، نابودی طرح ایجاد اسرائیل بزرگ است. پیامدهای این پیروزی همچنان در دو طرف جبهه یعنی لبنان و فلسطین و امت ما از یک طرف و دشمن از طرف دیگر ادامه دارد.

سید حسن نصرالله اظهار کرد: متأسفانه امروزه سعی می‌شود تا اسلام به گروه‌ها و تفکرات افراطی و قتل و کشتار و ویرانی عبادتگاه‌ها و صدور احکام اعدام دیگران به دلیل اختلافات سیاسی، مرتبط دانسته شود. این کار جنایت در حق اسلام و خیانت از سوی کسانی است که دست به چنین کاری می‌زنند.

وی تأکید کرد: ما به معادله طلایی ارتش، مردم و مقاومت پایبندیم و کاری نداریم که این موضوع در بیانیه وزارتی نوشته شود یا نشود. البته طبیعتا مضمون این معادله در بیانیه وزارتی محفوظ است.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: مهم آن است که لبنان بتواند از خود دفاع کند. ما از تحول و ارتقای توانایی‌های مادی و نظامی ارتش حمایت می‌کنیم و حساسیتی درباره این مسأله نداریم. تأکید می‌کنم که مقاومت با توجه به همه رویدادهای منطقه، از توانایی دفاعی خود در مقابل دشمن محافظت می‌کند.

سید حسن نصرالله گفت: باید به پرونده‌های باقی‌مانده درباره لبنان از جمله منازعه با رژیم اسرائیل اهمیت دهیم که شامل مزارع شبعا، تپه‌های کفر شوبا و بخش لبنانی غجر، پرونده نیروهای مقاومت، شهروندان، یا اسرا و تجاوزات هوایی، دریایی و زمینی است.





تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن