تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکبار جهاني از مواجهه با نظام اسلامي احساس خطر مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۴۸ب.ظ)
آيت‌الله حسيني‌بوشهري در صبحگاه مشترک: استکبار جهاني از مواجهه با نظام اسلامي احساس خطر مي‌کند آيت‌الله حسيني‌بوشهري گفت: امروز با وجود پيشرفت‌هاي عظيم دفاعي و استقامت بي‌مانند ملت ايران همه استکبار جهاني به خصوص رژيم صهيونيستي از مواجهه با نظام اسلامي احساس خطر و ضعف مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله سيد هاشم حسيني‌بوشهري در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که در ميدان امام خميني (ره) برگزار شد در سخناني سي ‌و دومين سالگرد پيروزي قهرمانانه نيروهاي مسلح را در فتح خرمشهر به ملت ايران تبريک گفت و اظهار کرد: امروز روزي به ياد ماندني در تاريخ ملت ايران و جهان است.
وي با اشاره به اينکه سوم خرداد روزي فراموش ناشدني است و در خاطره ملت تا سال‌هاي متمادي خواهد ماند، ادامه داد: بخش قابل توجهي از آيات قرآن به نصرت‌هاي الهي اختصاص پيدا مي‌کند و شاخص‌هايي براي نصرت‌هاي الهي در قرآن بيان شده است.
امام جمعه قم با اشاره به اينکه مباني پيروزي‌ها در قرآن به شکل روشن بيان شده است، آيه‌اي از قرآن را مورد توجه قرار داد و گفت: ايمان به خدا که محرک باطني براي انسان است موجب مي‌شود که انسان به موفقيت پيش‌بيني شده برسد.
وي افزود: شاخصه دوم در اين آيه استقامت در مسير الهي است؛ استقامت در بردارنده مجموعه‌اي اعمال صالح است و به معناي صبر‌ و بردباري است؛ انسان‌هاي مومن با اطاعت از پروردگار مشکلات را هموار کرده و در برابر مشکلات صبر پيشه مي‌کنند.
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور با اشاره به اينکه بخش قابل توجهي از آيات قرآن کريم پيرامون نصرت‌هاي الهي است، اظهار کرد: ايمان به خدا و استقامت و ايثار از مهم‌ترين مشخصه‌هاي پيروزي از ديدگاه قرآن است چراکه در پرتو ايمان و باور قلبي حتي شکست‌هاي ظاهري نيز مانع از تحقق هدف نيست.
امام جمعه قم در ادامه با اشاره به اينکه مومنان در برابر دشمنان ‌هراسي به خود راه نمي‌دهند، عنوان کرد: توفيقات هشت سال دفاع مقدس به خصوص حماسه فتح خرمشهر تفسير آيات الهي و تحقق نصرت پروردگار بر روي زمين است.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح کرد: از زمان پيروزي انقلاب تاکنون روزي نرسيده که با تحريم و تهديد دشمن روبه‌رو نباشيم اما با اين حال مردم و نيروهاي مسلح ما با ايمان و استقامت در برابر تهديدات ايستاده و به هيچ وجه احساس سستي و ضعف نکردند.
عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: امروز با وجود پيشرفت‌هاي عظيم دفاعي و استقامت بي‌مانند ملت ايران همه استکبار جهاني به خصوص رژيم صهيونيستي از مواجهه با نظام اسلامي احساس خطر و ضعف مي‌کنند.
وي خاطرنشان کرد: دشمن به بهانه مذاکرات هسته‌اي به دنبال خلع سلاح ماست اما به فضل الهي اين ملت هيچگاه احساس ضعف و تسليم نخواهد کرد.
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور ادامه داد: ملت ايران هيچگاه پرچم تسليم را بالا نبرده و به ياري خدا پرچم ايران اسلامي بر بلند‌ترين قله‌هاي دنيا خواهد درخشيد.
حسيني‌بوشهري با اشاره به اينکه ملت ايران مسيري رو به پيشرفت را طي مي‌کند، اظهار کرد: به همت سپاه، بسيج، نيروهاي مسلح و مردم مقاوم ما بايد کوشيد تا کارهاي به ظاهر ناشدني به افتخارات بزرگ تبديل شود.
امام جمعه قم با اشاره به نعمت رهبري و ولايت اظهار کرد: امروز وجود مقام معظم رهبري به عنوان خلف صالح امام، نعمت بسيار بزرگي است که در اختيار ملت ايران قرار دارد.
حسيني‌‌بوشهري عنوان کرد: دشمن امروز اعتراف و اقرار کرده که توطئه‌ها و اهدافش پس از سخنراني‌هاي روشنگرانه مقام معظم رهبري نقش برآب مي‌شود و اين حاکي از عظمت و بصيرت والاي رهبري در جهان است.
عضو جامعه مدرسين تاکيد کرد: ما در پرتو قرآن و ولايت شجاعانه در برابر دشمن ايستاده و به راه عزتمندانه خود با اقتدار ادامه مي‌دهيم.
وي با اشاره به ناکامي آمريکا در مسئله کشور عراق افزود: انتخابات کم‌نظير عراق نتيجه‌اي بر خلاف نظر آمريکايي‌ها داشت و آن‌ها بار ديگر در معادلات خود با شکست روبه‌رو شدند.
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور با بيان اينکه ما به هيچ وجه اجازه نمي‌دهيم دشمنان خدشه‌اي به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي وارد کنند، تاکيد کرد: با وجود مشکل‌تراشي دشمنان در مذاکرات هسته‌اي ما آن قدر در مسير آرمان‌هاي خود مقاومت مي‌کنيم که آن‌ها سرعقل بيايند.
وي در خاتمه با اشاره به اقتدار و صلابت نيروهاي مسلح کشور گفت: ما به هر دشمني که بخواهد کوچکترين تعرضي به سرزمين ما داشته باشد تو دهني بزرگي خواهيم زد و از عزت و تماميت عرضي خود دفاع مي‌کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن