تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف توزیع بنزین آلوده پتروشیمی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
توقف توزیع بنزین آلوده پتروشیمی‌ها
وزیر نفت با تایید آلوده‌بودن بنزین پتروشیمی اظهار کرد: بنزین پتروشیمی بد و نامناسب بود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، بیژن نامدار‌زنگنه، در مورد مساله توزیع بنزین پتروشیمی در تهران که از سوی محیط زیست مطرح شده بود و مسوولان ارشد پالایشگاه‌ها آن را رد می‌کنند، گفت: بنزین پتروشیمی در همه جای کشور توزیع می‌شد. وی تاکید کرد: در حال حاضر بنزین پتروشیمی به هیچ عنوان در هیچ منطقه‌ای توزیع نمی‌شود.

دکتر علی لاریجانی نیز در این خصوص در نشست مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و انجمن‌های علمی سراسر کشور با اشاره به سخنان اخیر وزیر نفت، گفت: ایشان به نکته‌ای اشاره کردند مبنی بر اینکه برخی تولیدات بنزین، مضر شناخته شده که این نیاز به بررسی دارد، زیرا سلامت مردم نباید به مخاطره بیفتد.

در این بین قرار است کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود به بررسی آلایندگی سوخت وسایل نقلیه با حضور مسوولان مربوطه می‌پردازد. در این جلسه مسوولانی از وزارت نفت، سازمان حفاظت محیط زیست، ‌دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

لیست سیاه در جذب سرمایه‌گذار خارجی نداریم
وزیر نفت در عین حال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه لیست سیاه در جذب سرمایه‌های خارجی نداریم، گفت: هر کشوری خواهان سرمایه‌گذاری در صنعت نفت ایران باشد استقبال می‌کنیم. بیژن نامدار زنگنه اظهار کرد: رویکرد وزارت نفت تعامل پایدار با جهان است که این رویه را هم در پروژه‌های منطقه‌ای و جهانی تامین انرژی خواهیم داشت و هم در جذب سرمایه‌های خارجی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری.
وی افزود: صنعت نفت ایران موقعیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و جذاب فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارد، این ظرفیت‌ها را با شیوه‌های جدید قراردادی که در ایران با اجماع نظرهای کارشناسی تدوین شده معرفی خواهیم کرد.




1393/3/3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن