تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815142848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتح خرمشهر قدرت منطقه ‌ای و دفاعی ایران را به اثبات رساند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان حجت الاسلام صباحی:
فتح خرمشهر قدرت منطقه ‌ای و دفاعی ایران را به اثبات رساند
کرمان - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت کرمان ظهور و تثبیت ایران به عنوان قدرت منطقه ‌ای و اثبات قدرت دفاعی کشور را از دستاوردهای فتح خرمشهر دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان به فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: رزمندگان ایران اسلامی اوج فداکاری و شایستگی خود را در فتح خرمشهر به اثبات رساندند. وی با تشریح دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در آن زمان ما در برابر کشوری قرار داشتیم که اکثر کشورهای جهان از آن حمایت می کردند و تا بن دندان مسلح و مجهز بود. امام جمعه موقت کرمان گفت: این در حالی بود که انقلاب اسلامی ایران به تازگی در کشور رخ داده بود و سلاح ما ایمان و اراده رزمندگان در زیر سایه رهبری های امام خمینی(ره) بود. وی فتح خرمشهر را نماد مقاومت و پایداری ملت ایران دانست و یادآور شد: ارائه الگوی موفق و کامل در معضلات اساسی، ظهور و تثبیت ایران به عنوان قدرت منطقه ‌ای، ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی و اثبات قدرت دفاعی ایران از جمله دستاوردهای فتح خرمشهر به شمار می رود. لزوم تعمیق آموزه های دینی در جامعه حجت الاسلام صباحی در ادامه به مبعث حضرت رسول اکرم(ص) اشاره و تصریح کرد: امیرالمومنین حضرت علی(ع) در خطبه 26 نهج البلاغه می فرماید" خداوند پیامبر اکرم(ص) را مبعوث کرد که بیم دهنده باشد و عواقب کارها را برای انسان‌ها مشخص کند". وی اثرات تربیتی پرداختن به مبحث بعثت پرداخت و گفت: این روز مهم ترین روز در تاریخ اسلام و انسانیت است که در که در روز بعث بساط جاهلیت توسط پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) برچیده شد. امام جمعه موقت کرمان بر لزوم تعمیق آموزه های دینی در جامعه تاکید و تصریح کرد: دین مبین اسلام به انسان ها درس آزادگی، خویشتن داری، صبر و قناعت می دهد. حجت الاسلام صباحی گفت: مفاهیم و دستورات دینی بهترین راه برای کمال انسان ها بوده و عمل به انها باعث یاس و ناامیدی دشمنان اسلام می شود.  


۱۳۹۳/۳/۲ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن