تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821194662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه مجلس در هفته آینده/ دیدار با رهبری و حضور در مرقد امام(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
برنامه مجلس در هفته آینده/ دیدار با رهبری و حضور در مرقد امام(ره)

برنامه مجلس در هفته آینده/ دیدار با رهبری و حضور در مرقد امام(ره)
عضو هیأت رئیسه مجلس، در تشریح برنامه نمایندگان مجلس در هفته کاری پیش رو، گفت: نمایندگان در هفته آینده پس از انتخاب هیأت رئیسه مجلس، ضمن دیدار با رهبر معظم انقلاب، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.
به گزارش نامه نیوز، حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با  خانه ملت، در تشریح برنامه‌های و دستور کار نشست‌های علنی (یکشنبه و دوشنبه 4 و 5 خرداد ماه) مجلس، گفت: در نشست روز یکشنبه هفته آینده نخست انتخابات هیأت رئیسه مجلس انجام و سپس نمایندگان به مناسبت روز مجلس به دیدار رهبر معطم انقلاب می روند.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روز (دوشنبه 5 خرداد) صحن علنی مجلس تا ساعت 10 صبح برگزار و پس از آن نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید پیمان کرده و همچنین برای قرائت فاتحه به مرقد شهدای هفتم تیر خواهند رفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس، ادامه داد: سخنرانی دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی خواهد بود.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه اعلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه پنجم خردادماه از ساعت 12 و پانزده دقیقه  با حضور در مرقد شهدای هفتم تیر به قرائت فاتحه خواهند پرداخت و سپس از ساعت 13 با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان خواهند کرد.



1393/3/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن