تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814664036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استعفای دسته جمعی مسئولان استانداری البرز/ وزارت کشور: ربطی به ما ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
استعفای دسته جمعی مسئولان استانداری البرز/ وزارت کشور: ربطی به ما ندارد
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به ماجرای استعفای پنج تن از مدیران استانداری البرز گفت: استعفای مدیران استانداری البرز ارتباطی به وزارت کشور ندارد. به گزارش نامه نیوز به نقل از تسنیم روح الله جمعه‌ای در سمنان گفت: انتصاب مدیران استانداری‌ها از اختیارات استانداران است و فقط معاونان استانداری‌ها آن‌هم با پیشنهاد استانداران باید به تأیید وزیر کشور برسد.

او گفت: معاونان استانداری‌ها باید استعلام‌های مختلفی را در زمینه بررسی کفایت و صلاحیت‌های لازم از مراجع مختلف با تأییید پشت سر بگذارند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به روند استعفای مدیران در استانداری‌های کشور گفت: انتصاب و یا عزل و نیز پذیرش استعفای مدیران در استانداری‌ها در اختیار استانداران است.

جمعه‌ای گفت: این موضوع (استعفای دسته جمعی پنج تن از مدیران استانداری البرز) مربوط به داخل خود استان البرز است و این مباحثی هم که درباره بحث استعفای این افراد با نظر وزارت کشور مطرح می‌شود مورد تأیید وزارت کشور نیست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به پرسشی درباره اخبار مطرح شده درباره استعفای استاندار البرز گفت: این موضوع  در حال حاضر مورد تأیید وزارت کشور نیست.
جمعه‌ای با اشاره به شایعات مطرح شده در برخی از رسانه‌ها درباره استعفای سید طاهر طاهری، استاندار البرز با بیان این که تا امروز این موضوع را تأیید نمی کنم گفت: این موضوع، گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها است و در حال حاضر مورد تأیید وزارت کشور نیست.




1393/3/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن