تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه مقابله با جنگ نرم عزم ملی و مدیریت جهادی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سردار عروج:
راه مقابله با جنگ نرم عزم ملی و مدیریت جهادی است
بابلسر - خبرگزاری مهر: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: راه مقابله با جنگ نرم عزم ملی و مدیریت جهادی است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار خسرو عروج شامگاه پنجشنبه در اولین همایش فرهنگی ارتقاء سطح توانمندی فعالان فرهنگی شهرستان بابلسر با بیان این که در سوم خرداد ماه مردم با اخلاص و درسایه وحدت به پیروزی رسیدند، گفت: این حماسه بزرگ، پیام عزت ملت ایران را به جهانیان صادر و اندیشه مستکبران را باطل کرد. عروج با بیان اینکه فتح خرمشهر سند جاودانه ای از افتخارات و رشادت های رزمندگان غیور ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: رزمندگان با از خودگذشتگی و ایثار، پس از 19 ماه توانستند این شهر را از دست اشغالگران بعثی آزاد کنند که تحقق این امر یک موهبت بزرگ الهی است. وی عنوان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی غنی‌ترین و فقیرترین افراد در کنار هم و با اتحاد کامل شجاعانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و پیروزی را از آن خود کردند. این مسئول در ادامه  به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و دغدغه  مسائل فرهنگی کشور اشاره کرد وبا بیان اینکه دانسته های دینی ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کم نیست اظهار کرد: اگر این دانسته ها به مقاومت اعتقادی تبدیل شود، راهگشا خواهد بود و برگزاری این قبیل همایش‌ها برای تببین اندیشه‌های اسلامی از دیگر راه‌های مقابله با جنگ نرم است. سردار عروج  با اشاره به مساله هسته ای و شهدای هسته ای کشورمان؛ خون پاک و مقدس شهدا را موجب استمرار حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست واظهار کرد: دشمنان از ایران هسته‌ای نمی‌ترسند، بلکه آنها از ایران اسلامی هراس دارند. به گفته سردار عروج برای انجام کارهای فرهنگی مسئولان باید  به سراغ مردم بروند نه اینکه منتظر بمانند مردم به سمت آنها بیایند چراکه هرکدام از ما مسئولان  اگر به ذره ای از چیزهایی که میگوئیم باور داشته باشیم و آنها را عملیاتی کنیم مردم به ما یقین  پیدا میکنند. مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران تازه فهمیده‌اند کجا را باید مورد هجوم قرار دهند و اگر دانسته های ملت ما به مقاومت اعتقادی تبدیل شود ما را در برابر توطئه های دشمنان حفظ می کند. سردار عروج با اظهار اینکه در جامعه کنونی با تهاجمات نرم و تهدیدات دشمنان با ابزاری همچون ماهواره‌ها مواجه هستیم اضافه کرد: دشمن می‌خواهد جوانان ما را از خانواده‌ها دور کند، تا بتواند مانع پیشرفت ما شود. وی به فعالان فرهنگی تاکید کرد: با نهادینه کردن فرهنگ ودین مبین اسلام و رهنمودهای قرآن کریم نقش خود را در ساماندهی مشکلات فرهنگی جامعه بخوبی ایفا کنند.


۱۳۹۳/۳/۲ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن