تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816169553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور: دولت نگران واپسگرایی در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور: دولت نگران واپسگرایی در کشور است خبرگزاری پانا: رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: دولت نگران واپسگرایی، تحجر و افراط در کشور است و روابط عمومی دستگاه های اجرایی نقش موثر و مهمی در تبیین گفتمان عدالت دارند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ خرداد ساعت 13:33



به گزارش خبرگزاری پانا، ˈروح الله جمعه ایˈ روز پنجشنبه در همایش مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان افزود: گفتمان دولت اعتدالی، پرهیز از افراط و تندروی بوده و به دنبال ایجاد جامعه ای با ثبات و با آرامش است.

وی با اشاره به تایید فعالیت های دولت توسط رهبری نظام بویژه در عرصه روابط خارجی گفت: در چنین شرایطی مطرح شدن اینکه از رهبری پیشی می گیریم و جلوتر از رهبری حرکت کردن چه معنایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که فعالیت ها مورد تایید رهبری است باید حمایت شود، خاطرنشان کرد: خواست رهبری معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی در آرامش اتفاق می افتد.

جمعه ای با تاکید بر لزوم تلاش روابط عمومی ها برای تبیین سیاست ها و برنامه های دولت، گفت: شیب ملایم مطرح شده توسط ریاست جمهوری در مرحله دوم هدفمندی یکی از این موارد است.

وی گفت: در دور اول هدفمندی یارانه ها با وجود پر بودن خزانه دولت، بنزین سهمیه ای 400 درصد و در مرحله دوم 75 درصد، آب 106 درصد و در مرحله دوم 26 درصد و برق 250 درصد و در مرحله دوم 25 درصد رشد قیمت داشته است که این بیانگر شیب ملام افزایش قیمتها در دور دوم است.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم دولتی نقدپذیر است، هدف نقد را هدایت دانست و گفت: نقد اصولی دارد که اخلاق در راس آن قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: نقد اگر از مسیر خود خارج شود غرض ورزی و تخریب می شود، حال اگر جریانی سی دی را با استفاده از گفته های غیر مرتبط ساخته و توزیع کند، آیا معنای آن نقد است.

جمعه ای با تاکید بر فرمایشات رهبری مبنی بر پرهیز از جنجال آفرینی و تخریب گفت: اگر از تریبون رسمی بگویند سی دی مجلس رسمی زنانه در اختیار داریم آیا با اخلاق و شریعت همخوانی دارد یا این دیگر نقد نیست و تخریب است.

وی با اشاره به تلاش های دولت در مدت کوتاه فعالیت آن گفت: رساندن تورم کشور از 45 درصد به 32 درصد با خزانه خالی یکی از موفقیت های دولت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، مسوولان روابط عمومی را به تبیین گفتمان و برنامه های دولت فراخواند و گفت: روشنگری اقدامات و برنامه های دولت باید از طریق روابط عمومی ها تا پایین ترین رده های کشور صورت گیرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن