تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818911844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در نهضت 15 خرداد ریشه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار بافق: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در نهضت 15 خرداد ریشه دارد یزد – ایرنا - معاون فرماندار بافق پیروزی انقلاب ملت ایران را نشات گرفته از قیام 15 خرداد دانست.


به گزارش ایرنا، ˈمحمد علی طالعیˈ در نشست هم اندیشی برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و گرامیداشت 15 خرداد که با حضور جمعی از مسوولان محلی در محل فرمانداری بافق تشکیل شد افزود: بیش از 50 سال قبل، آنزمان که خفقان ، ظلم وستم و استبداد رژیم منحوس پهلوی بیداد می کرد، بزرگ مردی از حوزه علیمیه قم علیه دیکتاتور زمان خود قیام کرد.
معاون فرماندار بافق گفت: قیام 15 خرداد سرآغازی حرکتی شد تا به داد خواهی ملت ایران متصل شود و مردم با شجاعتی که از امام راحل آموخته بودند در سال 57 ریشه ظلم و ستم و فساد را از بیخ و بن کندند.
وی با بیان اینکه اکثرانقلاب های دنیا به دیکتاتوری و یا سقوط منجر شده است خاطر نشان کرد: رهبری بی بدیل امام خمینی و خرد و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب باعث شد تا نظام غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران روز به روز به رشد، بالندگی واعتلای خود برسد.
معاون فرماندار بافق اضافه کرد: امروز هم هر خیزشی که در کشورهای عربی -اسلامی شاهد هستیم، از انقلاب اسلامی ایران الهام می گیرد.
وی، به 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) هم اشاره کرد و افزود: شهرستان بافق باید با شکوهتر از سالهای گذشته در مراسم گرامیداشت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران شرکت کند.
طالعی آمادگی شهرستان بافق برای اعزام کاروان به حرم مطهر امام راحل را یاد آور شد و تصریح کرد: مردم ولایتمدار این شهرستان برای شرکت در مراسم پانزدهمین سالگرد ارتحال امام با 14 دستگاه اتوبوس و چندین کوپه قطار، به تهران اعزام خواهند شد.
معاون فرماندار بافق، برگزاری مراسم در حسینیه امام زاده عبدا...(ع)، بر پایی ایستگاههای صلواتی در نقاط مختلف شهر ، نصب پرچم، بیرق و پارچه نوشته بر سردر ادارات و محل کسب و کاربازاریان همچنین پحش سرود هایی متناسب با رحلت امام راحل را از دیگر برنامه های نکو داشت یاد و خاطره بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران، دراین شهرستان عنوان کرد.
در این مراسم همچنین مسوولان دستگاههای اجرایی پیشنهادات خود و نحوه کمک رسانی به برگزاری هرچه باشکوهترسالروز14 خرداد اعلام کردند.ک2
7543/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن