تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر جدید ایران در بیروت آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سفیر جدید ایران در بیروت آغاز به کار کرد

سفیر جدید ایران در بیروت آغاز به کار کرد
محمد فتحعلی، سفیر جدید کشورمان در بیروت امروز عازم لبنان شد .
به گزارش نامه نیوز، سفیر جدید کشورمان در بیروت پس از خداحافظی غضنفر رکن آبادی امروز عازم لبنان شد و با ورود به بیروت فعالیت خود را آغاز کرد .

بر اساس این گزارش غضنفر رکن آبادی، سفیر پیشین کشورمان در لبنان طی دو روز گذشته دیدارهای خداحافظی با رئیس جمهور ، رئیس مجلس و وزیر امور خارجه لبنان انجام داد.

محمد فتحعلی ، سفیر جدید ایران در لبنان امروز پس از خداحافظی رکن آبادی عازم بیروت شد .

فتحعلی پیش از این سفیر ایران در ازبکستان نیز بوده است .

سفیر جدید کشورمان با وزیر خارجه لبنان دیدار کرد

محمد فتحعلی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بیروت در بدو ورود به لبنان با جبران باسیل وزیر خارجه لبنان ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فتحعلی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بیروت در همان روز ورود به لبنان با جبران باسیل وزیر خارجه لبنان ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

جبران باسیل در این دیدار با اشاره به روابط ممتاز دو کشور ایران و لبنان اظهارا داشت زمینه برای رشد و توسعه این روابط در کلیه زمینه ها وجود داشته و وزارت خارجه لبنان از هرگونه اقدامی برای گسترش این همکاری ها دریغ نخواهد ورزید.

وزیر خارجه لبنان با اشاره به مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با مجموعه کشورهای 5+1 و تاثیر مثبت آن بر لبنان و دیگر کشورهای منطقه ابراز امیدواری کرد این مذاکرات در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه نهایی برسد.

به گزارش مهر، محمد فتحعلی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با اشاره به روابط عمیق و تاریخی دو ملت ایران و لبنان اظهار داشت: نقطه تمایز لبنان با دیگر کشورهای منطقه همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و طوایف مختلف با یکدیگر، تنوع جریان های سیاسی و مقاومت در مقابل اشغالگری و زورگویی های رژیم غاصب صهیونیستی است و جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته تلاش خواهد کرد ارتباط مستمری با همه طوایف و جریان های سیاسی لبنان داشته باشد.




1393/2/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن