تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820415374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخاري:خسوس تا پايان جام‌جهاني خواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افتخاري:خسوس تا پايان جام‌جهاني خواهد ماند
رئيس کميته فوتسال گفت: تا کنون نامه و يا درخواستي از سوي فدراسيون آرژانتين مبني بر برگزاري ديدار دوستانه به کميته فوتسال و يا فدراسيون فوتبال ارسال نشده است.

 به نقل از سايت رسمي فدراسيون، سيد رضا افتخاري رئيس کميته فوتسال درباره تغيير کادر فني تيم ملي فوتسال گفت: با توجه به بررسي عملکرد بازيکنان و کادر فني در رقابتهاي جام ملتهاي فوتسال آسيا و نشست و بررسي با مسئولين فدراسيون و کارشناسان، تصميم گرفته شد تا رقابتهاي جام جهاني با خسوس کاندلاس ادامه دهيم. ما در اين مسابقات با تيم جواني حضور داشته و سعي‌مان بر اين بود تا بهترين نتيجه را بگيريم. ضمن اين که تيم با بدشانسي مطلق در ديدار با ژاپن روبه رو شد و عملکرد داور نيز بي تاثير نبود. بر همين اساس همه چيز به گونه اي اتفاق افتاد که عملکرد خسوس قابل قبول نباشد. ما در کنار نيمکت تيم ملي خلاء را احساس کرديم و احساسمان بر اين است که دستياران خسوس را بايد تقويت کرده و سعي کنيم مربياني را در کنار سرمربي قرار دهيم که بتوانند در شرايط سخت کمک حالش باشند.

وي افزود: با يک تيم جوان پا به اين مسابقات گذاشتيم چرا که ملي پوشان بايد تجربه کسب کنند و با حضور در چينين رقابتهايي مي‌توانند محک جدي بخورند. ما قصد داريم تا اين تيم را جوانتر از گذشته کرده و از بازيکنان جوان استفاده کنيم تا آينده و همچنين شرايط مطلوبي بر تيم ملي حاکم باشد.

افتخاري در ادامه در خصوص حضور در تورنمنت چين، جام  قاره اي کويت، ديدار دوستانه با روسيه و برگزاري ديدار دوستانه با تونس گفت: نامه اي را از کشور تونس دريافت کرديم که دو تاريخ به ما پيشنهاد شد تا با اين تيم بازي دوستانه داشته باشيم اما چون زمان آنها با زمان اعزام تيم به تورنمنت چين تداخل داشت، نامه اي به تونس ارسال کرديم که به ايران سفر کرده و در تاريخ هايي که ما اعلام مي کنيم بازي دوستانه داشته باشيم که منتظر پاسخ فدراسيون تونس هستيم. ضمن اينکه تيم ملي اميد در کنار چند بازيکن بزرگسال به تورنمنت چين اعزام خواهند شد تا در اين بازيها علاوه بر کسب تجربه، به رقابت با حريفان خود بپردازند. جام قاره اي کويت و ديدار دوستانه با روسيه نيز در تاريخ هاي اعلام شده برگزار خواهد شد تا تيم ملي با آمادگي بالا به رقابتهاي جام جهاني فوتسال اعزام شود.

وي در پايان در خصوص برگزاري ديدار دوستانه با تيم آرژانتين گفت: تا کنون نامه و يا درخواستي از سوي فدراسيون اين کشور مبني بر برگزاري ديدار دوستانه به کميته فوتسال و يا فدراسيون فوتبال ارسال نشده است.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/31 13:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن