تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806945742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم نکوداشت نمایندگان شهید و فقید خوزستان برگزار می شود/ ناطق نوری سخنران ویژه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان برای اولین بار در کشور/
مراسم نکوداشت نمایندگان شهید و فقید خوزستان برگزار می شود/ ناطق نوری سخنران ویژه
اهواز ـ خبرگزاری مهر: معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از برگزاری مراسم نکوداشت نمایندگان شهید و فقید مردم خوزستان در مجلس برای اولین بار در کشور در این استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله خبیر پیش از ظهر امروز در نشست خبری مراسم نکوداشت نمایندگان شهید و فقید مردم خوزستان در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی که در استانداری برگزار شده بود، اظهار کرد: این مراسم نکوداشت با اهداف مختلفی از جمله زنده کردن یاد و خاطره نمایندگان شهید و فیقد استان، نهادینه کردن فرهنگ تقدیر از خدمتگزاران مردم، اهمیت دادن به جایگاه رفیع نمایندگان مردم در مجلس، آشنا نمودن جوانان و نسل جدید با چهره های خدمتگذار، بازخوانی تاریخ زندگی نمایندگان از طریق تهیه و انتشار مستندات زندگی آنها و فراهم آوردن زمینه آشنایی وابستگان نمایندگان با هم برگزار خواهد شد.

وی افزود: اکثر این نمایندگان اعضاء مجلس دوره های اول و دوم بوده اند که با در نظر گرفتن انقلاب و دفاع مقدس می توان گفت در شرایط سختی خدمت کرده اند و بیشتر درگیر مبارزه با توطئه های دشمن بر علیه نظام بودند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: جایگاه نمایندگان یک جایگاه رفیع و پر اهمیت است و توجه به این نمایندگان می تواند تأثیر بسزایی بر نحوه خدمتگزاری مسئولین داشته باشد البته این نکته نباید فراموش شود که امروزه مسئولین به دنبال این هستند تا با ارائه خدمت مطلوب به مردم آثار ماندگاری از خود به جای بگذارند.

خبیر تصریح کرد: جوانان ما باید با اعضای مجلس در ادوار قبلی بیشتر آشنا شوند و بدانند چه فعالیت هایی انجام داده اند و ما برای پیدا کردن بعضی از وابستگان این نمایندگان زمان طولانی را صرف کردیم که نشان دهنده این است که غبار فراموشی به چهره نمایندگان قدیمی نشسته است و با بازخوانی تاریخ زندگی شان در مراسم نکوداشت این غبار زدوده خواهد شد و مستنداتی از این نمایندگان در قالب عکس، فایل های صوتی و تصویری جمع آوری کرده ایم که مستند کامل و جامعی را برای ما مهیا می کند و این مستندات در قالب یک جلد کتاب در اختیار همه مردم و دانش پژوهان قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: آشنایی بیشتر وابستگان نمایندگان با هم و برگزاری این گونه مراسم ها باعث ایجاد انگیزه در این افراد برای مشارکت در امور فرهنگی و اجتماعی و با ادامه راه نمایندگان فقید سبب توسعه استان می شوند و این بسیار خوب است که ما به زندگی این نمایندگان فقید و شهید توجه کنیم چرا که برخی از آنها قبل از انقلاب سابقه مبارزه داشته و مجاهد بودند و عدم آشنایی مردم با آنها تأسف بار است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به تجلیل از 12 نماینده شهید و فقید در این مراسم گفت: برای برگزاری این مراسم جلسات زیادی تشکیل شده و همچنین از افراد زیادی هم برای انجام و همکاری در برگزاری این مراسم دعوت شده است. مقدمات کار به نحو مطلوب انجام شد و این مراسم را در روزهای نهم، دهم و یازدهم خرداد ماه برگزار خواهیم کرد.

خبیر اذعان کرد: روز نهم خرداد به تجدید خاطره یاد و نام این نمایندگان در نماز جمعه می پردازیم که ائمه جمعه مطالبی را در تریبون های نماز جمعه بازگو می کنند و مراسم اصلی روز دهم خرداد در سالن شهید هاشمی استانداری این استان برگزار می شود که از اعضای هیئت رئیسه مجلس دعوت کرده ایم و ناطق نوری به دلیل اینکه در دوره های گذشته رئیس مجلس بوده و با این نمایندگان فقید و شهید در ارتباط بودند سخنرانی ویژه دارد و مدیران استانی، اصحاب رسانه، مطبوعات، خانواده ها و وابستگان این نمایندگان در مراسم حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: در این مراسم با همکاری اداره ثبت احوال و پست از تمبر یادبود نمایندگان فقید و شهید و اسناد سجلی آنها رونمایی خواهیم کرد. برنامه های متنوع فراوانی برای اجرا در این مراسم پیش بینی شده است و روز یازدهم خرداد ماه نیز هر شهر به تناسبی که نمایندگان فقید و شهید آن ها رأی آورده اند مراسم هایی را برگزار خواهند کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در پایان با اشاره به اینکه دبیرخانه این مراسم در روابط عمومی استانداری فعال است، گفت: این نمایندگان مرد هستند و از آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و سایر مراکز بوده اند که برخی قبل از جنگ، برخی در زمان جنگ و برخی هم نیز طی سال های اخیر یا شهید شده اند و یا اینکه به مرگ طبیعی از دنیا رفته اند.


۱۳۹۳/۲/۳۱ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن