تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821057811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران بابلسری 15 مدال جهانی ، آسیایی و بین اللملی کسب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران آذری:
ورزشکاران بابلسری 15 مدال جهانی ، آسیایی و بین اللملی کسب کردند
بابلسر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به اینکه ورزش بابلسر پتانسیل بالایی دارد بر اجرا و تقویت طرح استعداد یابی رشته های ورزشی تاکید کرد.



فرشاد آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، خاطرنشان کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان بابلسر پس از پنج سال افت با 15 درصد رشد به حدود هفت هزار نفر رسید. وی پارسال را سالی توام با موفقیت برای ورزش شهرستان یاد کرد و از کسب 15 مدال در مسابقات جهانی ، آسیایی و بین اللملی توسط ورزشکاران بابلسری و دعوت از 25 ورزشکار به تیم ملی در سال گذشته خبر داد. آذری ازتوانمندی بابلسر برای برگزاری رقابت های فراملی سخن گفت و یادآور شد : اداره ورزش و جوانان بابلسر با میزبانی 12 دوره مسابقات کشوری و هفت اردوهای تیم ملی در استان رکورد دار است. وی از برگزاری دومین دوره کلاس بازآموزی مربیان شنا و منجیان غریق مازندران به میزبانی هیات شنا بابلسر خبر داد واظهار کرد :در این دوره آموزشی که به مدت یک روز در کانون فرهنگی تربیتی فجر جریان داشت ، 60 مربی از سراسر مازندران شرکت داشتند که در محور علم تمرین ، تغذیه  و بدنسازی  آموزش های لازم را فرا گرفتند. وی خلاقیت و نوآوری را  لازمه های تحول در هرکاری  دانست و افزود: را ه اندازی لیگ طناب کشی و مچ اندازی بانوان برای اولین بار در مازندران و همایش نونهالان ژیمناستیک بابلسر با همکاری مهدهای کودک را از جمله فعالیت های نوآورانه در مجموعه اداره ورزش و جوانان بابلسر بوده است.


۱۳۹۳/۲/۳۱ - ۱۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن