تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816905559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش قم به دنبال کسب بيشترين مدال از بازي هاي آسيايي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۸ب.ظ)
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم: ورزش قم به دنبال کسب بيشترين مدال از بازي هاي آسيايي است معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزش قم در بازي هاي آسيايي اينچئون کره جنوبي به دنبال کسب بيشترين مدال از رشته هاي مختلف است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدمهدي غياثي تصريح کرد: اعضاي هيئت اجرايي کميته ملي المپيک در جريان بررسي‌ چگونگي حضور در بازي‌هاي آسيايي اينچئون، در مورد اعزام ورزشکاران 20 رشته به اين دوره از بازي‌ها به توافق نهايي رسيدند.
وي با بيان اينکه بررسي در مورد ديگر رشته‌ها براي اعزام شدن يا نشدن‌شان همچنان در جريان است، اضافه کرد: برگزاري هفدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي در قالب 437 رويداد و 36 رشته ورزشي شامل 28 رشته المپيکي که در المپيک 2016 برزيل هم برگزار مي‌شود و 8 رشته غير المپيکي به تصويب نهايي رسيد.
غياثي در ادامه عنوان داشت: اسکيت، ورزش‌هاي صفحه‌اي نظير شطرنج، شيانگ‌چي و ويچي، بيليارد، دراگون بوت و رقص ورزشي که در بازي‌هاي آسيايي قبلي بر‌گزار شدند، 6 رشته‌اي بودند که از فهرست بازي‌هاي آسيايي 2014 حذف شده اند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنين قرار است قسمت کامپوند رشته تيراندازي با کمان هم براي نخستين‌بار در مسابقات تير و کمان بر‌گزار شود، ضمن اينکه در مجموع ورزش‌هاي آبي نيز مجوز حضور در اين بازي ها را کسب کرده اند.
وي يادآور شد: ورزش هاي تيراندازي با کمان، دو و ميداني، بدمينتون، بيسبال، سافت بال، بسکتبال، بولينگ، بوکس، کانو و کاياک، کريکت، دوچرخه‌سواري، سوارکاري، شمشيربازي، فوتبال، گلف، ژيمناستيک، هندبال، هاکي، جودو و کبدي نيز رشته هايي هستند که در اين دوره حضور دارند.
غياثي بيان داشت: ورزشکاران رشته هاي کاراته، ورزش‌هاي پنجگانه مدرن، قايقراني، راگبي، بادباني، سپک تاکرا، تيراندازي، اسکواش، تنيس روي ميز، تکواندو، تنيس و سافت تنيس، بازي‌هاي سه گانه، واليبال ساحلي و سالني، وزنه‌برداري، کشتي و ووشو 36 رشته‌اي هستند که ورزشکاران آنها در جريان بازي‌هاي آسيايي با يکديگر به رقابت خواهند پرداخت.
وي خاطرنشان کرد: با اين حال کاروان ورزشي کشورمان در تمام اين 36 رشته حضور نخواهد داشت و فقط براي رشته‌هايي که کميته ملي المپيک با لحاظ کردن نظر وزارت ورزش و جوانان در مورد آنها به جمع بندي و تصميم نهايي برسد، ورزشکار اعزام خواهد کرد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: اين موضوع در جلسات مختلف اعضاي هيئت اجرايي کميته ملي المپيک مورد بررسي قرار گرفته است و در نهايت آنها در مورد اعزام 20 رشته که اتفاقا ورزشکاران بيشتر آنها در دوره پيشين بازي‌هاي آسيايي هم صاحب مدال شدند به توافق نهايي رسيدند.
وي افزود: بدين ترتيب کشتي در رشته هاي آزاد و فرنگي، فوتبال، دو و ميداني، جودو، شمشيربازي، کاراته، ووشو، واليبال (سالني)، بسکتبال، هندبال، قايقراني، تير و کمان، تيراندازي، تکواندو، کبدي، سپک‌تاکرا، دوچرخه‌سواري، بوکس و وزنه‌برداري 20 رشته‌اي هستند که تا امروز اعزام آنها به بازي‌هاي آسيايي 2014 به ميزباني اينچئون کره جنوبي قطعي شده است.
غياثي عنوان کرد: البته بررسي اعضاي هيات اجرايي کميته ملي المپيک در مورد ديگر رشته‌هاي حاضر در بازي‌هاي آسيايي ادامه خواهد داشت و پس از آن تعداد رشته‌هاي اعزامي ايران به اين دوره از بازي‌هاي آسيايي در کشور کره جنوبي نهايي مي شود.
وي با بيان اينکه ورزشکاران 6 رشته از قم داراي شانس حضور در اين رقابت ها هستند، در پايان تصريح کرد: با اين حال تا به امروز اعزام اين 20 رشته ورزشي قطعي شده است در حالي که بر اساس زمان بندي صورت گرفته قرار است هفدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي از بيست و هشتم شهريورماه تا دوازدهم مهرماه در اينچئون کره‌جنوبي برگزار ‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن