تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819347542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی با 20 هزار مراسم در کشور برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حجت الاسلام نور موسوی:
سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی با 20 هزار مراسم در کشور برگزار شد
قم - خبرگزاری مهر: مسئول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: هفتمین مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی با نزدیک به 20 هزار مراسم در سطح کشور و 64 مراسم در اروپا و خاورمیانه برگزار شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد نورموسوی شامگاه سه شنبه در مصاحبه مطبوعاتی که در سالن جلسات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، از خبرنگاران فعال در هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی تجلیل کرد. جایگاه خبرنگاران در ایران شناخته شده نیست وی با بیان اینکه جایگاه خبرنگار در سایر کشور های جهان یک جایگاه شناخته شده‌ای است، اظهار کرد: شخصیت خبرنگار در اکثر نقاط جهان قابل احترام است در صورتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای برای خبرنگار قائل نیستند. مسئول ستاد برگزاری سالگرد ارتحال آیت‌الله فاضل لنکرانی با اشاره به خبرنگاران شایسته و توانمندی که در کشور وجود دارد، گفت: اگر شاهد رشد و تعالی فرهنگ و نیز راه یافتن ارزش‌های دینی به خانه‌های مردم هستیم به دلیل فعالیت‌های خبرنگاران است. وی در ادامه افزود: اگر خبرنگاران نباشند وضعیت جامعه بحرانی خواهد شد و اطلاع رسانی به صفر خواهد رسید. حجت الاسلام نورموسوی از خبرنگاران قمی تمجید کرد و گفت: سبک خبرنگاران در قم به گونه‌ای است که ضمن رعایت ادب و انتقال پیام نکاتی در خبرها و نوشته‌هایشان وجود دارد. وی خبرنگاران را نویسنده و مؤلف‌هایی دانست که از طرفی با تألیفاتشان الفت را بین مردم و مسؤلان ایجاد می‌کنند و از طرفی به نویسندگی می‌پردازند که به معنای خلق آثار و اندیشه‌های ماندگار است و این موضوع در خبرنگاران قمی بسیار بارز است. مسؤلین بابد توجه بیشتری به حوزه خبر و خبرنگار داشته باشند مسئول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: مسئولان باید توجه بیشتری را به حوزه خبر و خبرنگاران داشته باشند و صنف خبرنگاران نیز در صدد برنامه ای باشند تا بتوان این جایگاه را به مسئولان و مردم شناساند تا عظمت کار یک خبرنگار هرچه بیشتر روشن شود. وی در بخشی از سخنان خود به هفتمین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی اشاره کرد و افزود: قریب به 20 هزار مراسم در سطح کشور و 64 مراسم در اروپا و خاورمیانه برای گرامیداشت این مرجع تقلید برگزار شده است، همچنین مراسم شبی با قرآن و توزیع کتاب فاطمه و فاطمیه در بیست استان کشور از دیگر برنامه‌های مراسم سالگرد آیت الله فاضل لنکرانی بوده است. حجت الاسلام نورموسوی عنوان کرد: 276 خبرگزاری، روزنامه و هفته نامه تعداد 752 گزارش و خبر را در مراسم سالگرد آیت الله لنکرانی انعکاس دادند. مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیش از 300 عنوان کتاب وی با بیان اینکه مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از زمان تأسیس تاکنون بیش از 300 عنوان کتاب را به چاپ رسانده است، گفت: کتاب های این مرکز با حداقل تیراژ 3 هزار نسخه و حداکثر 400 هزار نسخه به چاب رسیده است. مسئول ستاد برگزاری سالگرد ارتحال آیت‌الله فاضل لنکرانی تصریح کرد: 163 عنوان کتاب به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، آذری و اردو از تألیفات آیت الله فاضل لنکرانی به چاب رسیده و از این تعداد 132 عنوان کتاب علمی به چشم می‌خورد. وی به تألیفات آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی اشاره کرد و افزود: 37 عنوان کتاب به 5 زبان از تألیفات ایشان است و آخرین کتاب وی تحت عنوان گفتارهای مهدوی که شامل 10 سخنرانی ایشان در مراکز مهم از جمله دانشگاه کوفه است تا نیمه شعبان رونمایی خواهد شد.
 




۱۳۹۳/۲/۳۱ - ۰۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن