محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1831104734
آنچه مرز نمي شناسد
واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
آنچه مرز نمي شناسد ( ارتباطات و اطلاع رساني در جهان امروز)فناوري هاي مخابرات وارتباطات، در تحول و دگرگوني تمدن هاي بشر ي، نقش مهمي داشته اند. اختراعات و اکتشافات بي شک، زندگي بيشتر انسان ها را در سراسر جهان، مستقيم و غير مستقيم، تغيير داده و يا حداقل تحت تأثير قرار داده است. به نحوي که در هر دوره، شيوه ي جديدي براي زندگي ايجاد شده و به تدريج، برخوردها و ارتباطات اجتماعي و رفتارهاي مربوط به آن و سنت ها و آداب و رسوم و.... و به طور کلي، حيات و تمدن بشري، شکل نويني پذيرفته است.جايگاه ما از زمان آغاز برنامه هاي توسعه ي کشور، ارتباطات مخابراتي گسترشي بسيار مطلوب و حيرت آوري داشته است، به طوري که امروز ايران به لحاظ گسترش امکانات و فناوري هاي ارتباطي، از جمله کشورهاي مطرح در سطح جهان بويژه در آسيا و اقيانوسيه است و قوي ترين شبکه ي ارتباطي در غرب آسيا را داراست.رايانه، ماهواره، تلويزيون، راديو، نمابر، ويدئو، تلکس، اينترنت، تلفن هاي معمولي و سيار و ... مرزها را - که زماني افراد فرهنگ هاي متفاوت جهاني را از نظر جغرافيايي، اقتصادي يا سياسي از هم جدا مي کردند - عملا از بين برده است. انقلاب فناوري اطلاعات، مشخصا به تغيير تعريف و نيز ارزيابي مجدد و تجديد سازمان جوامع بشري در سراسر جهان ادامه مي دهد.فناوري هاي ارتباطات راه دور، مانند هر دگرگوني ناشي از عرضه ي وسيله يا فناوري جديد در هر جامعه ي انساني، باعث تغييرات گسترده و دامنه داري شده است. برخي از اين تغييرات،آشکار و واضح اند و برخي ديگر چندان به چشم نمي آيند ( که به نمونه هايي از آنها اشاره خواهيم کرد ).محدود شدن حريم خصوصي امروزه رسانه ها ( اينترنت، شبکه هاي خبري ماهواره اي،و...)، از روزنه ها و باريک راه هاي چشم و گوش و انديشه ي انسان، به جاي جاي زندگي اجتماعي و خصوصي افراد حقيقي و حقوقي در هر گوشه و کناري ازاين کره خاکي، رخنه اي تأثير گذار و آگاهي بخش يافته اند؛ در درون خانه ها و حريم خصوصي و عمومي مردم، آزادانه گامم مي زنند و انديشه ها، فرهنگ ها، سنت ها، زبان و حتي ذائقه ها را دچار دگرگوني کرده اند، تا آن جا که تمدن هاي بشري را در رويارويي مؤثر با تهاجم آنها ناتوان ساخته، در موضع دفاعي قرار داده اند. به سبب اين ظهور و حضور مستمر و گسترده در زندگي خصوصي و اجتماعي مردم و به دليل کاربرد وسيع رسانه ها در مراکز دانشگاهي و تحقيقاتي و بنيادهاي هنري و علمي و بنگاه هاي اقتصادي و تجاري سراسر گيتي است که جهان امروز را دنياي ارتباطات مي نامند.گردش آزاد اطلاعات در دنياي پيچيده ي ارتباطات، حقي است که هر شهروند مي تواند از آن، بهره گيرد. اين حق به رسميت شناخته شده، در برگيرنده ي حق گردآوري، انعکاس و انتشار اخبار و نظرات و حق دريافت و استفاده از اخبار و اطلاعات است. آزادي بيان و اظهار عقيده و گردش وتبادل آزادانه ي اطلاعات، حقوق شناخته شده اي هستند که ديگر تقريبا هيچ حاکميتي نمي تواند شهروندانش را از آن محروم کند؛ ولي حق دارد آنها را محدود و يا منحصر به موارد خاصي نمايد. البته اين محدوديت ها بايد معقول، مناسب، شفاف و خالي از ابهام باشند و با معيارهاي: منافع و امنيت ملي، اصول اخلاقي و ارزش هاي ديني و ملي هر جامعه، سازگاري داشته باشند و در راستاي رعايت و تأمين حقوق خصوصي و عمومي هر دو طرف رسانه هاي گروهي ( ارسال کننده پيام - گيرنده ي پيام ) تبيين گردند. عطش دانستن و ضرورت قانون رويارويي جوامع انساني با پديده ي گسترده و تا حدودي غيرقابل کنترل « رسانه هاي گروهي نوين »، به کار گيرندگان و مخاطبان رسانه هاي گروهي و دولت ها را واداشته است تا براي بهره گيري بهينه از اين وسايل و جلوگيري از سوء استفاده احتمالي از آنها، به تدريج به يک رشته قواعد و مقررات، تن دردهند.گسترش انفجارگونه و عطش روزافزون استفاده از اينترنت و ارتباطات الکترونيکي به طور غير منتظره اي، شرکت ها، سازمان ها و افراد حقيقي با حسن نيت را در کابوس و نگراني فرو برده است. ظهور اينترنت و بالا رفتن توانايي افراد براي ورود به سايت هاي اطلاعاتي و داده هاي سازمان ها و مؤسسات مختلف، مسائل و مشکلات حقوقي عديده اي در پي داشته است.کشورهاي صنعتي، تلاش هاي خود را براي تدوين قوانين ومقرراتي براي مبارزه با پديده هاي ناهنجار و نادرست و جرايم ناشي از اينترنت، از يک سو و براي کنترل برنامه هاي مختلف رايانه و اينترنت از سوي ديگر آغاز کرده اند؛ اما با وجود اين تلاش ها، هنوز هم هيچ منبع اطلاعاتي معتبر و پذيرفته شده اي در سطح جهان ايجاد نشده است تا کاربران اينترنت را در مقابله با اين گونه ناهنجاري ها و جرايم، کمک کند و معيارها و موازين روشن و مشخصي را به عنوان قوانين ارتباط در فضاي مجازي، به آنان معرفي نمايد.البته ناگفته نماند که از دهه هاي آخر قرن بيستم، فناوري نوين رايانه اي و ارتباط اينترنتي، بسياري از شيوه ها و راه هاي پيشين برقراري رابطه و مبادله اطلاعات را در جهان، دگرگون نموده اند. توانايي هاي مختلف، سرعت بسيار بالاي نقل و انتقال اطلاعات، پايين بودن هزينه بهره گيري از داده ها و مزاياي فراوان فناوري الکترونيک و... امنيت اطلاعات و مصونيت اسرار محرومانه ي مربوط به ارتباطات کاربران را.... که هر لحظه ممکن است دستخوش سوء استفاده يا حادثه اي شود - موضوع نگراني متخصصان و کاربران رايانه و اينترنت قرار داده است.رسانه هاي جمعي در خدمت توسعه در مکالمات روزمره، واژه رسانه به گروهي از ابزارهاي ارتباطي که اطلاعات را به مخاطبان بسياري مي رساند و اصطلاحا « رسانه هاي جمعي » ناميده مي شود ( مثل: تلويزيون، راديو، روزنامه، فيلم و مجلات ) اطلاق مي شود. اين تعريف، جامع نيست؛ چون مشخصا رسانه هايي را که بشر از روزهاي اول براي برقراري ارتباط مورد استفاده قرار مي داده و به عبارت ديگر، زبان کلامي، زبان بدني و ايما و اشاره، موزيک، تزئينات، نقاشي و...را شامل نمي شود. مقصود ما از واژه ي « رسانه »، معنايي وسيع تر و اصولي تر است و کليه انواع محمل هايي را در بر مي گيرد که مردم براي تبادل نظر مورد استفاده قرار مي دهند. در بحث هاي مربوط به « ارتباطات براي توسعه »، رسانه هاي جمعي، توجه بسياري را به خود جلب کرده اند. اين روند، توسط دانشمنداني پايه گذاري شده است که راهبردهاي نوگرايي را - که تلويحا بر استفاده از رسانه هاي جمعي مدرن تأکيد داشتند - صورت بندي کرده اند.تحت تأثير تفکر مبني بر تشريک مساعي، اين نظريه مطرح شد که ارتباطات براي توسعه، مي تواند و مي بايد چيزي بيش از ايجاد شرايط مساعد و ارائه پشتيباني فني از برنامه ها باشد. در واقع، ارتباطات براي توسعه در بعدي بسيار وسيع تر از جنبه ي اجتماعي و آموزشي ديده شد واصولا به عنوان فرايندي اجتماعي با هدف دستيابي به درکي مشترک يا توافقي جمعي بين کليه افراد درگير در برنامه ي توسعه مورد نظر قرار گرفت. در اين ديدگاه، کانون توجه « ارتباطات براي توسعه »، از رسانه ها، بيشتر به سمت روش هاي ارتباطي ميان فردي تغيير کرد. روش جديد با عنوان « توسعه ي مشارکتي ارتباطات ميان فردي »، گفتگو بين مردم را اقتضا مي کرد و اين يعني ظهور شرايطي که اکثر رسانه ها قادر به تأمين آن نيستند.تقريبا شکي نيست که ارتباطات و استفاده از رسانه ها، شديدا وابسته به ايدئولوژي ها، سياست ها و منافع بوده اند، همچنان که هنوز هم هستند. در مدل « نوسازي ( مدرن سازي ) » مؤسسه هاي بين المللي اهدا کننده ي کمک مالي، بر روي رسانه هاي جمعي براي پرتاب مناطق روستايي جمعي براي پرتاب مناطق روستايي به داخل قرن بيستم حساب مي شد؛ امادر مدل « مشارکتي »، بر سازمان هاي مردمي و استفاده از رسانه هاي مشارکتي و بومي ( مانند تئاتر، راديوي محلي و ويديو ) تکيه مي شود. در نتيجه، اين روش، براي پشتيباني ايدئولوژي هاي مرسوم و متداول جوامع، مناسب نيست. اين رسانه هاي کوچک تر را مي توان واقعا فرزند خوانده هاي ارتباطات توسعه ناميد؛ اما با وجود اين که کاملا براي نواحي روستايي در کشورهاي در حال توسعه مناسب هستند، به آنها توجه چنداني نمي شود.جهاني شدن تعليم و تربيت ارتباطات، در اکثر موارد، تعمدي هستند و به عبارت ديگر، با هدفي صورت مي گيرند. هدف، ممکن است آگاه کردن، جلب توجه، متقاعد کردن، راهنمايي کردن، سؤال کردن، درخواست کردن و.... باشد. دريک زمينه ي آموزشي، ارتباطات، مشخصا براي تأمين چند هدف که با اهداف فراگيري تعليم و تربيت ارتباط پيدا مي کنند، مورد استفاده قرار مي گيرند. تعليم و تربيت در اين جا به معناي عام آن است و شامل کليه ي شرايطي مي شود که در آن مردم، با معلم، و بدون معلم، مي آموزند. همچنين شامل تعليم و تربيت در مدرسه و خارج از مدرسه، ترويج يا آموزش و آنچه مردم از والدين، دوستان و از طريق تجربه مي آموزند، مي شود. از طريق تعليم و تربيت، مردم ترغيب مي شوند که دانش، مهارت ها، ارزش ها و نگرش هايي را که براي موفقيت در زندگي بدان نياز دارند، فرا گيرند و به طور ايده آل، تعليم و تربيت، موجب ايجاد کنجکاوي و شوق به فراگيري مي شود به نحوي که مردم در طول زندگي شان به آموختن ادامه مي دهند. در تعليم و تربيت جديد، به خاطر سپردن و خواندن، هنوز از روش هاي عمده ي آموزشي و فراگيري اند. به هر حال، فنون جديدي نيز به وجود آمده که فرايند تعليم، تعلم را کاراتر و مؤثرترکرده است. در تمام اين فنون، رسانه ها نقش مهمي بازي مي کنند. اين رسانه ها، طيف وسيعي را از تخته سياه تا رايانه هاي جديد، شامل مي شوند. رسانه هاي آموزش از راه دور يا مکاتبه اي، جايگزين معلم شده اند و يا براي کمک به معلم، مورد استفاده قرار مي گيرند. در کليه ي موارد، رسانه ها مکمل معلم هستند و پيام هاي تعليم و تربيتي را که در روزگار قديم، اغلب توسط معلمان و به صورت شفاهي آموزش داده مي شدند منتقل مي کنند. ظهور شيوه هاي جديد زندگي شکل ارتباطات و اهداف فراگيري، معمولا ارتباط نزديکي با يکديگر دارند. شکل، ممکن است شامل داستان ها، بحث ها، تفسيرها و عناوين خبري و از اين قبيل باشد. اکثر رسانه ها براي انتقال داده ها مناسب هستند. اگر هدف، فراگيري و آگاه کردن يا راهنمايي مردم باشد، اطلاعات بايد به صورت واضح و مدون انتقال داده شود. شکل هايي که اين کار را ميسر مي کند، عبارت اند از: عناوين خبري، فيلم هاي مستند و... . چنين هدفي، تنها زماني تحقق مي يابد که مردم با نظرهاي مختلف، شيوه هاي مختلف زندگي و گزينه هاي جالب ( چه مادي و چه غير مادي ) روبه رو شوند، يا زماني که رسانه، آنها را از موقعيت و عملکردشان و پيامدهاي آن آگاه کند.رسانه ها مکمل يکديگرند به نظر مي رسد آنچه در مورد برنامه هاي ملي و رسانه هاي مجهز پذيرفته شده است، بايد در واقع، به عنوان قانوني در ساير شکل هاي ارتباط وتعليم و تربيت، با صرف نظر از سطح و دامنه رويداد ارتباطي، به کار گرفته شود. رسانه هاي مختلف مي توانند به عنوان مکمل يکديگر مورد استفاده قرار گيرند؛ چرا که هر رسانه اي داراي توان تعليم و تربيت مربوط به خود است. بعضي رسانه ها براي انتشار اطلاعات، مناسب تر و بعضي براي آموزش و تشويق مردم بهتر هستند. در مواردي که رسانه اي خاص ضعيف است، مي توان آن را با ساير رسانه ها تلفيق کرد. مردم از رسانه هاي مختلفي براي برقراري ارتباط استفاده مي کنند که از رسانه هاي سنتي تا الکترونيکي متغير است. آنچه اهميت دارد، اين است که مردم، پيام ها را آن طور که مورد نظر ارسال کننده ي پيام است، تفسير کنند و آنچه را بياموزند که قرار است ياد بگيرند. از اين جهت، قرار دادي بودن رسانه ها و اهداف فراگير سازي ارتباط، عواملي هستند که بايد به ياد داشت. مردم بايد با قراردادهاي مرسوم رسانه ها آشنا باشند تا بتوانند پيام را درک کنند شکل پيام ونوع رسانه بايد با اهداف فراگيري، متناسب باشد تا نتايج فراگيري مورد نظر، به دست آيد.منابع:1. ارتباطات و فرهنگ ( جستارهايي درباره ي رسانه ها وجامعه )، جيمز کري، ترجمه: مريم داداشي.2. در آمدي بر حقوق ارتباط جمعي، محمد حسن بردبار.3. بعد فرهنگي ارتباطات براي توسعه، ادبورن، ترجمه : مهرسيما فلسفي.منبع: کتاب حديث زندگي 25/س
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]
صفحات پیشنهادی
آنچه مرز نمي شناسد
آنچه مرز نمي شناسد ( ارتباطات و اطلاع رساني در جهان امروز)فناوري هاي مخابرات وارتباطات، در تحول و دگرگوني تمدن هاي بشر ي، نقش مهمي داشته اند. اختراعات و اکتشافات ...
آنچه مرز نمي شناسد ( ارتباطات و اطلاع رساني در جهان امروز)فناوري هاي مخابرات وارتباطات، در تحول و دگرگوني تمدن هاي بشر ي، نقش مهمي داشته اند. اختراعات و اکتشافات ...
شاخص كل از مرز 25 هزار واحد گذشت
شاخص كل از مرز 25 هزار واحد گذشت-به گزارش روز دوشنبه ايرنا ، در دقايق پاياني معاملات روز دوشنبه بورس تهران، 322 ميليون سهم به ارزش يك هزار و ... آنچه مرز نمي شناسد .
شاخص كل از مرز 25 هزار واحد گذشت-به گزارش روز دوشنبه ايرنا ، در دقايق پاياني معاملات روز دوشنبه بورس تهران، 322 ميليون سهم به ارزش يك هزار و ... آنچه مرز نمي شناسد .
عاشق شدن جنگ و صلح نمی شناسد
عاشق شدن جنگ و صلح نمی شناسد-وبلاگ > قیصری، مجید - زخم جنگ نمیگذارد که ... برخلاف آنچه که از ادبیات جنگ بر میآید همه انتظار دارند که با متنی خشن و گاهی .... جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج .
عاشق شدن جنگ و صلح نمی شناسد-وبلاگ > قیصری، مجید - زخم جنگ نمیگذارد که ... برخلاف آنچه که از ادبیات جنگ بر میآید همه انتظار دارند که با متنی خشن و گاهی .... جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج .
فرمانده مركز آموزش تخصصهاي دريايي رشت: پاسخگويي ما به ...
25 نوامبر 2008 – فرمانده مركز آموزش تخصصهاي دريايي رشت: پاسخگويي ما به حمله دشمن مرز ... به ما حمله كند، پاسخگويي به آن مرز نميشناسد و هر جا نياز باشد وارد عمل ميشويم. ... بيان داشت: آنچه كه دشمن در محاسبات خود به حساب نياورد، وفاداري نيروهاي نظامي ...
25 نوامبر 2008 – فرمانده مركز آموزش تخصصهاي دريايي رشت: پاسخگويي ما به حمله دشمن مرز ... به ما حمله كند، پاسخگويي به آن مرز نميشناسد و هر جا نياز باشد وارد عمل ميشويم. ... بيان داشت: آنچه كه دشمن در محاسبات خود به حساب نياورد، وفاداري نيروهاي نظامي ...
مرز مسئوليت در سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران (قسمت دوم)
مرز مسئوليت در سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران (قسمت دوم)-مرز مسئوليت در ... مسئوليت رهبري امت اسلام مرزي نمي شناسد. .... اين عده اعتقاد دارند که در نيل به اهداف سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران که مبتني بر شرع مقدس اسلام است، آنچه که بايد مدنظر ...
مرز مسئوليت در سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران (قسمت دوم)-مرز مسئوليت در ... مسئوليت رهبري امت اسلام مرزي نمي شناسد. .... اين عده اعتقاد دارند که در نيل به اهداف سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران که مبتني بر شرع مقدس اسلام است، آنچه که بايد مدنظر ...
رابطه ي امر به معروف و قيام امام حسين عليه السلام
... و قيام امام حسين عليه السلام امر به معروف و نهي ازمنکر در مسائل بزرگ، مرز نمي شناسد. هيچ چيزي، هيچ امر محترمي نمي تواند با امر به معروف و نهي از منکر برابري کند، ... نمي بينند، يک فرد بصير و چيز فهم که به اصطلاح، آنچه را که مردم ديگر در آئينه نمي ...
... و قيام امام حسين عليه السلام امر به معروف و نهي ازمنکر در مسائل بزرگ، مرز نمي شناسد. هيچ چيزي، هيچ امر محترمي نمي تواند با امر به معروف و نهي از منکر برابري کند، ... نمي بينند، يک فرد بصير و چيز فهم که به اصطلاح، آنچه را که مردم ديگر در آئينه نمي ...
رقابت براي جذب مخاطبيكه خودش را نميشناسد
2 ژوئن 2008 – رقابت براي جذب مخاطبيكه خودش را نميشناسد جام جم آنلاين: در عصر ... به اختيار خود باور نميكند چون تاثيرگذاري آنچه كه ميبيند و آنچه كه ميشنود .... سپاه منطقه مقاومت بسيج استان قزوين : امام خميني (ره) مركز ثقل هويت انقلاب اسلامي است ...
2 ژوئن 2008 – رقابت براي جذب مخاطبيكه خودش را نميشناسد جام جم آنلاين: در عصر ... به اختيار خود باور نميكند چون تاثيرگذاري آنچه كه ميبيند و آنچه كه ميشنود .... سپاه منطقه مقاومت بسيج استان قزوين : امام خميني (ره) مركز ثقل هويت انقلاب اسلامي است ...
احمدي نژاد دردهاي كشور را به خوبي مي شناسد
احمدي نژاد دردهاي كشور را به خوبي مي شناسد-به گزارش ايرنا، مجيد دوستعلي روز شنبه در ... قايم مقام وزير كار گفت: به لطف خداوند فرايند رسيدن به مرز يك ميليون و 100 هزار ... اي نجات پيدا مي كند، طلاقي واقع نمي شود، بچه اي آواره نمي شود و جواني با ناهنجاري هاي ... اما آنچه درد اقتصاد کشور را دوچندان کرده است فشار و بار تحريم هايي است که از .
احمدي نژاد دردهاي كشور را به خوبي مي شناسد-به گزارش ايرنا، مجيد دوستعلي روز شنبه در ... قايم مقام وزير كار گفت: به لطف خداوند فرايند رسيدن به مرز يك ميليون و 100 هزار ... اي نجات پيدا مي كند، طلاقي واقع نمي شود، بچه اي آواره نمي شود و جواني با ناهنجاري هاي ... اما آنچه درد اقتصاد کشور را دوچندان کرده است فشار و بار تحريم هايي است که از .
يهوديان ايران را ترك نمي كنند
يهوديان ايران را ترك نمي كنند-يهوديان ايران را ترك نمي كنند مورستق تصريح كرد، مي خواهند ... هرگز باعث از بين رفتن جامعه ما مانند آنچه كه در اروپا يا برخي از كشورهاي آسيا ديديم نشده است. ... برنامه های مرکز ودروو ويلسون را آي پک تعيين نمی کند. ... حاجی بابایی اصولا معلمان منتقد را به عنوان معلم به رسمیت نمی شناسد و به آنها جواب نمی دهد.
يهوديان ايران را ترك نمي كنند-يهوديان ايران را ترك نمي كنند مورستق تصريح كرد، مي خواهند ... هرگز باعث از بين رفتن جامعه ما مانند آنچه كه در اروپا يا برخي از كشورهاي آسيا ديديم نشده است. ... برنامه های مرکز ودروو ويلسون را آي پک تعيين نمی کند. ... حاجی بابایی اصولا معلمان منتقد را به عنوان معلم به رسمیت نمی شناسد و به آنها جواب نمی دهد.
ادراکات از ديدگاه هيوم(4)
وگرنه هيچ تصوري از آن در ذهن خود نمي توانيم داشته باشيم و به فرض محال اگر هم ... به يک انطباع، مي گوييم ما انطباعي از نفس نداريم، آنچه هست ادراکات پياپي است؛ ما هيچ .... مي داند و هر نوع ادراکي را که ريشه و اساسي در تجربه نداشته باشد، به رسميت نمي شناسد. ... منابع: - استراتون، پل، آشنايي با هيوم، ترجمه ي زهرا آرين، تهران، مرکز، 1380.
وگرنه هيچ تصوري از آن در ذهن خود نمي توانيم داشته باشيم و به فرض محال اگر هم ... به يک انطباع، مي گوييم ما انطباعي از نفس نداريم، آنچه هست ادراکات پياپي است؛ ما هيچ .... مي داند و هر نوع ادراکي را که ريشه و اساسي در تجربه نداشته باشد، به رسميت نمي شناسد. ... منابع: - استراتون، پل، آشنايي با هيوم، ترجمه ي زهرا آرين، تهران، مرکز، 1380.
-
گوناگون
پربازدیدترینها