تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816753506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام شرکت‌هاي تعاوني به منظور شرکت در نهمين جشنواره تعاوني‌هاي برتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۵۷ب.ظ)
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان قم خبر داد: آغاز ثبت نام شرکت‌هاي تعاوني به منظور شرکت در نهمين جشنواره تعاوني‌هاي برتر مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان قم از آغاز ثبت‌نام از شرکت‌هاي تعاوني به منظور شرکت در نهمين جشنواره تعاوني‌هاي برتر استان قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان قم وحيد وزيري راد، ايجاد انگيزه و رقابت سالم ميان اعضاء خانواده بزرگ تعاون، کارو رفاه اجتماعي استان قم و نيز معرفي الگوهاي عملي موفق و تشويق و ترغيب کار گروهي و ايجاد فضاي مناسب و توسعه مشارکتهاي مردمي از جمله اهداف اين طرح اعلام نمود.
وي با بيان اينکه همزمان با آغاز ثبت نام تعاوني ها در سايت، اتحاديه ها و تعاوني هاي استان نيز از اين طريق ثبت نام خواهند نمود ، افزود : تلاش در جهت توسعه توانمنديها ، بهره مندي از توسعه مشارکت با ساير تعاوني ها ، برخورداري از تراز مثبت اقتصادي ، پايبندي به اصول تعاون ، رضايت اعضا از عملکرد تعاوني ، رعايت حداقل استانداردهاي توليد و يا خدمات ، نبود شکايت عمده توسط مراجعين و يا اعضاء از جمله شاخصهايي است که بايد توسط تعاوني ها رعايت شده باشد .
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان قم اظهار داشت: جشنواره تعاوني‌هاي برتر کشور امسال براي نهمين سال متوالي، با هدف ترويج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه‌هاي موفق تعاوني و توانمندي‌هاي بالقوه بخش تعاون برگزار مي‌شودتا بتواند در راستاي اصلاح آگاهي‌ها و نگرش‌هاي عمومي نسبت به بخش تعاون مؤثر واقع شده و با بيان فرصت‌هاي موجود دراين بخش موجبات تشويق، ترغيب و جلب افراد و گروه‌هاي مستعد و علاقمند را فراهم آورد.
وزيري راد خاطرنشان کرد: بدون شک معرفي توانمندي‌هاي بخش تعاون و تقويت اين بخش از اقتصاد کشور به منظور ايجاد اشتغال پايدار و ارتقاي سهم اقتصاد تعاوني در توليد ناخالص ملي از اهميت بسيار ويژه‌اي برخوردار است و بايد به آن توجه شود.
وي با بيان اينکه جشنواره ملي تعاوني‌هاي برتر در شهريورماه سال‌جاري با هدف معرفي توانمندي‌هاي بالقوه و نقش‌هاي متعدد اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي تعاوني‌ها و تشويق تعاونگران برتر در 22 گرايش فعاليت تعاوني برگزار مي‌شود، تصريح کرد: اين جشنواره در گرايش‌هاي اتحاديه، دانش‌بنيان، بنيادي، توسعه تعاون و کارآفريني، اتاق تعاون، سهام عدالت دهياري‌ها، مرزنشينان، بانوان، مسکن، کشاورزي، صنعتي، معدن، عمراني، اعتباري، خدماتي و حمل ‌و نقل، فرش دستباف، آموزشگاهي، تامين نياز توليدکنندگان، تامين نياز صنوف خدماتي، تامين نياز مصرف‌کنندگان در استان و کشور برگزار مي‌شود.
وزيري راد تصريح کرد: تعاوني‌هاي علاقمند به شرکت در اين جشنواره مي‌توانند تا پايان وقت اداري روزدهم خرداد ماه سال جاري از طريق سايتهاي http://qom.mcls.gov.ir يا www.taavonibartar.ir يا www.mcls.gov.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وي عنوان کرد: اين جشنواره انشاءالله با شکوهتر ازسال‌هاي گذشته با حضور مقامات کشوري و استاني در استان قم ويژه شرکت‌هاي تعاوني برگزار خواهد شد.
وي افزود: سال اقتصاد و فرهنگ باعزم ملي و مديريت جهادي و با توجه به ابلاغ مواد 24گانه سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به حول وقوه الهي با سياست‌گذاري‌هاي بهتر و تلاش براي تسهيل امور مربوط به عرصه توليدات داخلي و سرمايه‌گذاري‌ها مي‌تواند راهگشاي بسياري از موانع موجود بر سر راه اقتصاد کشور باشد.
شايان ذکر است در سال 1392،به حول وقوه ي الهي استان قم توانست مقام اول تعاونيهاي برترکشاورزي در سطح کشور را کسب نمايد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن