تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 4 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807919781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه نظامی پاکستان افزایش می یابد/ اعلام نتایج ابتدایی انتخابات شوراهای ولایتی افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آسیا اقیانوسیه
بودجه نظامی پاکستان افزایش می یابد/ اعلام نتایج ابتدایی انتخابات شوراهای ولایتی افغانستان
دیدار فرماندهان ستاد مشترک ارتش پاکستان و افغانستان با فرمانده ایساف، افزایش بودجه نظامی پاکستان و اعلام نتایج ابتدایی انتخابات شوراهای ولایتی افغانستان از جمله تحولات همسایگان شرقی کشورمان به شمار می رود.



به گزارش خبرگزاری مهر، نیشن از نشست "جوزف دانفورد" فرمانده نیروهای ایساف در افغانستان، ژنرال "راحیل اشرف" فرمانده ستاد مشترک پاکستان و ژنرال "شیر محمد کریمی" فرمانده کل ستاد مشترک ارتش افغانستان درباره اوضاع امنیتی در افغانستان خبر داد.

این دیدار همزمان با خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان و واگذاری مسئولیت امنیت به نیروهای امنیت ملی افغان است و پیش بینی می شود که در این نشست همچنین درباره افزایش روابط دو جانبه میان اسلام آباد و کابل و امنیت مرزها گفتگو شود.

روزنامه داون همچنین از افزایش بودجه نظامی پاکستان همزمان با افزایش تنش ها در منطقه و روی کار آمدن حزب ملی‌ گرای "مودی" در هند و خروج نیروهای خارجی از افغانستان در آستانه بررسی بودجه سال آینده پاکستان خبر داد.

در همین رابطه "ارشاد قدوس" یکی از فرماندهان ارشد وزارت دفاع پاکستان در جلسه‌ کمیته دفاعی مجلس سنای پاکستان ضمن اندک خواندن بودجه دفاعی این کشور با وجود موقعیت استراتژیک حساس پاکستان و تهدید روزافزون امنیت این کشور در منطقه تاکید کرد که بودجه سال گذشته تنها هزینه‌ های حقوق سربازان و هزینه‌ های عملیاتی و نگهداری را تامین می‌ کرده و بودجه بیشتری برای خرید سیستم‌ های تسلیحاتی جدید باید اختصاص یابد.

وی گفت: بودجه نظامی پاکستان در سال گذشته حدود شش میلیارد دلار بوده، این درحالیست که بودجه نظامی هند 37 میلیارد دلار، چین 115 میلیارد دلار و ترکیه 19 میلیارد دلار بوده است.

بی بی سی نیز نوشت "نور محمد نور" سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات از اعلام نتایج ابتدایی انتخابات شوراهای ولایتی این کشور خبر داد که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در 16 فروردین برگزار شد. بر این اساس به نامزد‌های انتخابات شوراهای ولایتی 24 ساعت زمان داده شده تا شکایات خود را از نتایج ابتدایی را در اختیار کمیسیون مستقل رسیدگی به شکایت های انتخاباتی قرار دهند.

این رسانه غربی با اشاره به تاخیر سه روزه در اعلام نتایج انتخابات شوراهای ولایتی دلیل چنین اقدامی را قرار دادن جدول های نتایج در سایت کمیسیون به خاطر تامین شفافیت این انتخابات خبر داد.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات شوراهای ولایتی دو هزار و 713 نفر اعلام شد که از این جمله 308 نفر زن بودند و هفت میلیون رای دهنده آرای خود را دردر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی افغانستان در صندوق انداختند.

بر این اساس در پایان رقابت برای دستیابی به کرسی‌ های شوراهای ولایتی 458 نفر عضو این شوراها شدند که 96 زن بوده و قرار است نتایج نهایی انتخابات شوراهایی ولایتی در 17 خرداد اعلام شود.

رسانه های غربی از تخلیه، انتقال یا فروش صدها پایگاه، هزاران خودرو و صدها تن تجهیزات همزمان با آماده شدن نیروهای آمریکایی و انگلیسی برای خروج باقیمانده سربازان خود از افغانستان خبر دادند.

خبر دیگر اینکه حامد کرزای رئیس جمهوری افغانستان در گفتگو با رسانه های چینی ضمن حمایت از طرح چین برای احیای دوباره جاده ابریشم بر لزوم گسترش روابط همه‌ جانبه افغانستان و چین تاکید کرد.


۱۳۹۳/۲/۳۰ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن