تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819398462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرج نیازمند احداث چند پایانه مسافربری جدید است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج: کرج نیازمند احداث چند پایانه مسافربری جدید است خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج گفت:یکی از مهمترین معضلاتی که مردم ساکن کلانشهرها و شهرهای پرجمعیت با آن روبه‌رو هستند، مربوط به افزایش هزینه حمل و نقل و همچنین ترافیک‌های سنگین است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 22:55



                          به گزارش خبرگزاری پانا؛داوود شعبانی اظهار داشت: متاسفانه این معضل در شهرستان کرج با حدود 2 میلیون نفر جمعیت نیز مشاهده می‌شود که برای برون‌رفت از این مشکل باید خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم.
  مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج افزود: افزایش خدمات در بخش حمل و نقل عمومی از یک سو موجب کاهش هزینه‌های مردم در استفاده از خودروهای شخصی شده و از سوی دیگر کاهش ترافیک و حتی آلودگی هوا را نیز به همراه خواهد داشت.
 
شعبانی متذکر شد: البته برای تحقق این مهم و تشویق مردم به استفاده از خودروهای عمومی به جای وسائل نقلیه شخصی، باید زیرساخت‌های مناسب را داشته باشیم که برای برآورده کردن این نیازها در شهرستان کرج اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌های متولی امر به ویژه شهرداری در دست اقدام است.
 
وی یکی از مهمترین نیازهای کلانشهر کرج را ساخت و احداث پایانه‌های مسافربری توصیف کرد و گفت: در حال حاضر 2 پایانه در کرج فعال است که برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش تعداد این پایانه‌ها انجام داده‌ایم.
 
مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این طرح‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: در حال حاضر مطالعات مقدماتی و کارهای کارشناسی برای احداث سومین پایانه مسافری در کرج انجام شده است.
 
شعبانی افزود: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده، این پایانه در جنوب کلانشهر کرج و در محدود جاده ملارد احداث می‌شود تا بتوانیم خدمات لازم را به مسافرانی که از این محور تردد می‌کنند را ارائه دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: جانمایی زمین این پایانه نیز انجام شده و دستگاه‌های مربوطه به ویژه شهرداری کرج تلاش‌های خوبی برای آغاز عملیات اجرایی ساخت پایانه فوق داشته‌اند.
 
شعبانی در پایان متذکر شد: البته باید توجه داشته باشیم که کلانشهر 2 میلیون نفری کرج به تعداد بیشتری پایانه مسافربری و حتی پایانه‌های حمل بار نیاز دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارت مالی لازم، بتوانیم طرح‌هایی که در این حوزه داریم را محقق کنیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن