تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818945563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری آذربایجان از همکاری رسانه ای با ایران ابراز رضایت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جمهوری آذربایجان از همکاری رسانه ای با ایران ابراز رضایت کرد باکو- ایرنا- ˈعلی حسن افˈ رییس شعبه سیاسی و اجتماعی نهاد ریاست جمهوری آذربایجان ، از فعالیت های صورت گرفته در سالهای اخیر برای گسترش همکاریهای رسانه ای بین ایران و جمهوری آذربایجان ابراز رضایت کرد.


به گزارش ایرنا ، حسن اف در دیدار سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با وی ، با اشاره به مناسبات رو به توسعه تهران و باکو و دستاوردهای مهم سفر اخیر رییس جمهوری آذربایجان به ایران، اهمیت توسعه مناسبات رسانه ای دو کشور را مورد تاکید قرار داد.
ˈحسن افˈ با تاکید بر اینکه جمهوری آذربایجان در توسعه مناسبات با کشورها از جمله همسایگان خود سیاست مستقلی دارد، بر ضرورت توسعه روابط با توجه به پیوندها و اشتراکات فراوان بین دو کشور تاکید کرد.
ˈمحسن پاک آیینˈ سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو نیز در این دیدار که به منظور تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید نمایندگی صداوسیما در جمهوری آذربایجان انجام شد، به تلاش های نمایندگی صدا و سیما در باکو برای توسعه مناسبات رسانه ای در شرایط حساس مناسبات دوکشور اشاره کرد.
حسن اف از تلاش های ارزشمندمدیر پیشین نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در باکو برای همکاریهای رسانه ای دو کشور تقدیر کرد و به توافق انجام شده برای تشکیل کمیته مشترک رسانه ای در سفر دسامبر2011 خود به تهران اشاره و از آمادگی کشورش برای برگزاری جلسات کمیته مشترک رسانه ای در سطحی مناسب خبر داد.
کاظمی مدیر نمایندگی صدا و سیما در باکو نیز در این دیدار به فعالیت های این نمایندگی در بخشهای مختلف از جمله تولید گزارش های خبری و برنامه سازی اشاره و به تشریح رویکردهای سازنده شبکه های سیما از جمله شبکه سحر در قبال جمهوری آذربایجان و فعالیت های نمایندگی در این خصوص پرداخت.
ˈمهدی راثیˈ مدیر جدید نمایندگی صدا و سیما در جمهوری آذربایجان نیز با اشاره به سوابق رسانه ای خود ، بر ادامه روند توسعه مناسبات رسانه ای دو کشور دوست و برادر تاکید کرد.
خاورم*1206* 1447**1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن