تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819793963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام 12 هزار نفر همدانی به مرقد امام خمینی(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان سردار ابوحمزه عنوان كرد:
اعزام 12 هزار نفر همدانی به مرقد امام خمینی(ره)
همدان - خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه انصار الحسین (ره) استان همدان گفت: 12 هزار همدانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر دوشنبه به مناسبت آزاد سازی خرمشهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و علاوه بر تبیین لزوم گرامیداشت این روز به تحولات منطقه نیز نیم نگاهی داشت. وی با اشاره به چرایی عدم پایان جنگ تحمیلی پس از سوم خرداد، عنوان کرد: پس از این عملیات دنیا به این باور رسیده بود که صدام توان مقابله با ایران را ندارد و گروههایی با سفر به ایران خواستار توقف جنگ از رهبر کبیر انقلاب بودند اما محقق نشدن خواسته‌های وی در آن مقطع بالاخره موجب شد در قطعنامه 598 متجاوز به ایران مشخص شود. فرمانده سپاه انصار الحسین (ره) استان همدان افزود: به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد کارگاه آموزشی برای متولیان برگزاری کنگره‌های شهدای کشور در همدان برگزار خواهد شد. برگزاری40 برنامه محوری در بزرگداشت سوم خرداد در استان همدان ابوحمزه با تاکید براینکه 40 برنامه محوری در بزرگداشت سوم خرداد در استان همدان برگزار می‌شود، عنوان کرد: مجمع پیشکسوتان جهادوشهادت با حضور یکی از فرمانده هان کشور در همدان همزمان با سوم خرداد برگزار می‌شود. وی ادامه داد: سخنران پیش از دستور نماز جمعه این هفته همدان نیز فرمانده سپاه استان خواهد بود و نشست‌های بصیرتی برای همه مردم در این خصوص برگزار خواهد شد. فرمانده سپاه انصار الحسین (ره) استان همدان با اشاره به اینکه مدیریت جهادی مختص مسئولین و عزم ملی مختص مردم است، عنوان کرد: ابعاد مدیریت جهادی باید تعیین شود و اکنون در سطح استان سه هزار و 700حلقه  صالحین وجود دارد. سردار ابوحمزه اذعان داشت: با توجه به اینکه 120 هزار بسیجی فعال در قشرهای مختلف داریم باید تعداد حلقه‌های صالحین در سالجاری به هفت هزار هفت حلقه رسیده و کارهای فرهنگی محتوایی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه محوریت حلقه‌های صالحین وفاق با رهبری است، بیان داشت: سه هزار رده مقاومتی در سطح استان همدان وجود دارد. فرمانده سپاه انصار الحسین (ره) استان همدان عنوان کرد: هر پایگاه مقاومت در منطقه تحول ایجاد می کند. وی با اشاره به اینکه به دنبال مقابله با تهدیدات سخت در مرزها هستیم، عنوان کرد: ایجاد بسیج دهها میلیونی و عمق بخشی از اهداف این نهاد است. اعزام 12هزار نفر همدانی به مرقد امام خمینی(ره) فرمانده سپاه انصار الحسین (ره) استان همدان بیان داشت: 12 هزار نفر در سال جاری از استان همدان در سالروز درگذشت رهبر کبیر انقلاب به مرقد ایشان اعزام خواهند شد. سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه مطالب عنوان شده در چند روز اخیر از سوی تعدادی از فرمانده هان سپاه استان در خصوص سوریه غیر واقعی است، عنوان کرد: آحاد مردم جامعه در خصوص علت لزوم کمک به این کشور باید آگاه شوند چراکه سوریه اولین کشوری بود که پس از ایجاد انقلاب در ایران آن را به رسمیت شمرد و تنها دولتی بود که در زمان جنگ تحمیلی ایران را در برابر صدام یاری می‌داد. وی ادامه داد: سوریه در خط مقدم جریان مقاومت در منطقه و استکبار قرار دارد و کشورهای منطقه عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. فرمانده سپاه انصار الحسین (ره) استان همدان با اشاره به اینکه سهم کمک مردم همدان به سوریه در ماه سه میلیارد تومان است، عنوان کرد: باید عزم ملی برای کمک به مردم سوریه شکل بگیرد و هر فردی می‌تواند با هدیه دو هزار تومان تعهد استان را محقق کند. سردار ابوحمزه ادامه داد: منابع اقتصادی سوریه از بین رفته و در واقع زیر ساخت‌های این کشور نابود شده است و پس از تأمین نیازهای اولیه، همدان پشتیبان استان حما در سوریه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران هیچ نیروی نظامی در سوریه ندارد، عنوان کرد: تنها تعدادی از شاغلان در این نهاد برای ارائه تجربیات خود برای مقابله با بحران‌ها به این کشور سفر کرده‌اند و این جوانان سوری هستند که خودجوش در مقابل دشمن ایستاده‌اند. اگر نیروی نظامی در سوریه داشتیم با شجاعت اعلام می‌کردیم فرمانده سپاه انصار الحسین (ره) استان همدان اظهار داشت: از 40 کشور جهان معارضین به سوریه آمده‌اند و سپاه به دنبال ایفای نقش دفاع خود از ملت‌های مستضعف است و اگر نیروی نظامی در سوریه داشتیم با شجاعت آن را اعلام می‌کردیم. سردار ابوحمزه با تاکید براینکه 72 درصد مردم سوریه سنی هستند که در این میان تنها فرقه حنبلی‌ها با تعارض با دیگر گروهای سنی پرداخته است، اظهار داشت: یک درصد از مردم سوریه شیعه‌اند و این یک جنگ بین شیعه وسنی نیست. وی اذعان داشت: کتاب از قلاویزان تا مرصاد که خصوص حماسه‌های رزمندگان همدانی نگاشته شده است به زودی به چاپ خواهد رسید . وی در پاسخ به مهر در خصوص برنامه‌های امسال سپاه برای شهید شاخص خود عنوان کرد: در سالجاری شهید چیت سازیان به عنوان شهید شاخص استان معرفی شده و در همه شهرستان‌ها نیز شهید شاخص معرفی می‌شود که معرفی زندگی آنان در طول سال در دستور کار این نهاد است. سردار ابوحمزه که خود را دلواپس ارزش‌های متعالی اسلام معرفی می‌کرد، گفت: هر مؤمن مسلمانی باید دلواپس ارزش‌های خود باشد .


۱۳۹۳/۲/۲۹ - ۱۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن