تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821026162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها نقش مهمي در توسعه ورزش همگاني دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۳۲ق.ظ)
رسانه ها نقش مهمي در توسعه ورزش همگاني دارند معاون ورزش همگاني وزارت ورزش وجوانان در ديدار با بهرام شفيع تهيه کننده برنامه ورزش ومردم از رسانه به عنوان ابزاري مهم در جهت فرهنگ سازي با هدف عمومي سازي ورزش در کشور نام برد .
به گزارش خبرگزاري موج، پس از فرمايشات و تاکيدات مقام معظم رهبري، غلامرضا شعباني بهار معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان با مسوولان، برنامه ريزان و کارشناسان حوزه ورزش و روساسي فدراسيونهاي ورزشي ديدار و راهکارهاي برنامه ريزي با هدف سرعت بخشيدن به عمومي سازي ورزش، تشکيل کميته همگاني فدراسيون ها و نهادينه کردن آن در کشور را مورد بررسي قرار داد .
در اين راستا شعباني بهار در ديدار با شفيع رييس فدراسيون هاکي و تهيه کننده ورزش و مردم با مهم خواندن نقش رسانه هاي گروهي در فرهنگ سازي در حوزه عمومي سازي ورزش اظهار داشت:براي توسعه ورزش همگاني ميان آحاد مردم بايد از ابزار رسانه ، بخصوص رسانه ملي بيش از اينها بهره بگيريم .
وي افزود : بي شک برنامه ورزش و مردم نيز يکي از پرمخاطب ترين برنامه هاي ورزشي است که توانسته با نگاه عادلانه خود در توسعه تمام رشته هاي ورزشي نقش آفريني کند .
معاون وزير افزود: به همين دليل معتقديم نقش صدا و سيما و برنا مه هاي ورزشي مانند ورزش ومردم با توجه به مخاطبان زياد و خاصش مي تواند در گسترش ورزش همگاني بسيار چشمگير باشد .
وي ادامه داد : ما در وزارت ورزش و جوانان علاقمنديم تا از تجارب گرانبهاي افراد ورزشي مانند شما که حدود 35 سال است در رسانه ملي فعاليت مي کند و قطعا تاثير به سزايي در ورزش و به ويژه توسعه ورزش همگاني وقهرماني داشته ايد به بهترين شکل بهره مند شويم.
شعباني بهار ادامه داد: ما مي خواهيم با تعامل و همکاري رسانه ها، انجام فعاليت هاي ورزشي را جزء برنامه هاي روزانه افراد و سبد خانواده ها قرار دهيم.
در اين نشست همچنين بهرام شفيع آمادگي صدا وسيما و برنامه ورزش و مردم براي همکاري با وزارت ورزش وجوانان با هدف ارتقاء وگسترش ورزش همگاني در سراسر ايران را اعلام کرد .
وي ادامه داد : بايد قبول کنيم تا به امروز هم باتوجه به اينکه پرداختن به ورزش يک تکليف است ،صدا وسيما قدم هاي خوبي را برداشته اما هنوز به آن چيزي که مي خواهيم در اين کار بزرگ ومهم نرسيده ايم .
رييس فدراسيون هاکي و تهيه کننده و مجري برنامه ورزش و مردم افزود : از همين رو با توجه به سياست هاي شوراي سياست گذاري صدا وسيما برنا مه ورزش و مردم اين آمادگي را دارد تا براي گسترش ورزش همگاني در کنار وزارت ورزش و جوانان فرهنگ سازي کند.
وي تصريح کرد:اميدوارم روزي برسد همه مردم ايران نه تنها روز هاي جمعه ،بلکه هرروز به ورزش صبحگاهي بپردازند و اين بستر فرهنگي بايد با کمک رسانه و اين معاونت فراهم شود .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن