تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814701599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری ها باید به توسعه ورزش همگانی کمک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری ها باید به توسعه ورزش همگانی کمک کنند قزوین-ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: شهرداری ها باید به توسعه ورزش همگانی که به ارتقای نشاط و سلامت شهروندان منجر می شود، توجه جدی داشته باشد.


به گزارش ایرنا، ˈارسلان حسینیˈ بعدازظهر یکشنبه در مجمع انتخابات ریاست هیات اسکواش استان قزوین افزود: از شهرداری ها توقع ورود به ورزش قهرمانی نمی رود، اما باید انتظار داشت که به حوزه همگانی توجه کنند.
وی با بیان اینکه اگر بتوان با توسعه ورزش همگانی هر ساله تنها یک درصد به ارتقای سلامت جامعه کمک کرد کار بسیار بزرگی صورت گرفته است، گفت: باید دید که نقش شهرداری ها در تامین این میزان سلامت چقدر است.
این مسوول اشاعه ورزش همگانی را در کاهش آسیب های اجتماعی، روحی و روانی و مشکلات جسمی بسیار موثر دانست و افزود: امیدواریم شهرداری ها به این موضوع بیش از پیش توجه کنند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین در ادامه به رشته اسکواش پرداخت و گفت: خیلی بد است که پس از سالها هنوز یک کورت استاندارد (اتاق مخصوص این رشته) در استان نداشته باشیم.
حسینی با اشاره به وجود 102 طرح نیمه تمام ورزشی، جای اسکواش را در میان این طرح ها خالی دانست و افزود: می توان با برنامه ریزی و پیگیری برای امسال زمینه ساخت حداقل یک کورت اسکواش در قزوین را فراهم کرد.
وی اظهار کرد: باید با رایزنی و پیگیری های لازم زمینه احداث مجموعه اسکواش در زمینی که از چند سال پیش توسط شهرداری قزوین به این منظور اختصاص پیدا کرده است، اقدام شود.
این مسوول از اسکواش به عنوان رشته ای جذاب یاد کرد و گفت: از ظرفیت آموزش و پرورش برای رشد این رشته باید بیشتر استفاده کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید از بحث فرهنگ و اخلاق در ورزش غافل شویم، افزود: مسوولان هیات های ورزشی وظیفه سنگینی در این خصوص دارند.
حسینی در پایان با بیان اینکه بحث فرهنگ به عنوان یک موضوع بسیار مهم در ورزش دغدغه ماست، گفت: باید به موضوعات فرهنگی و اخلاقی در ورزش توجه ویژه و جدی داشته باشیم.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن