تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817037395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلولیت ها در ایران بر اساس استانداردهای جهانی تعیین می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سازمان بهزیستی کشور: معلولیت ها در ایران بر اساس استانداردهای جهانی تعیین می شوند خبرگزاری پانا: معاون امورتوانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: با به کارگیری نرم افزار ICF ، از این پس تشخیص نوع و شدت معلولیت افراد بر اساس استانداردهای جهانی انجام می شود
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 09:46



 به گزارش سرویس خبر پانا، یحیی سخنگویی در مراسم رونمایی از کتاب و نرم افزار ICF در زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار موجود میزان معلویت در جامعه 15 درصد است، افزود: از این میزان دو تا سه درصد به صورت معلولیت شدید و بسیار شدید است. وی بر لزوم اتخاذ تدابیر و روش های جدید برای حمایت و نگهداری از معلولان تاکید و ابراز کرد: برخی از خانواده ها توانایی نگهداری معلولین با احساس مسوولیت بیشتر در خانه را دارند که در این راستا بهزیستی با اعمال نظارت زمینه نگهداری از این معلولان در کنار خانوادهایشان را فراهم می کند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، توانبخشی مبتنی برخانواده رااز شیوه های مرسوم در کشورهای پیشرفته عنوان کرد و گفت: بر اساس این روش درصرف زمان و هزینه صرفه جویی شده و متخصصان آموزش دیده خدمات را به صورت رایگان در سطح منازل به معلولان ارایه می کنند.

سخنگویی ادامه داد: تا کنون چهار هزارو 500 نفر از معلولان از خدمات توانبخشی مذکور استفاده کرده اند که با برنامه ریزی های انجام شده، پیش بینی می شود این میزان طی امسال به هفت هزار نفر افزایش پیدا کند.

وی احیاء آماده سازی شغلی رااز دیگر فعالیت های بهزیستی عنوان و تصریح کرد: ارتقا سطح تخصص معلولان زمینه مناسب تری برای جذب این قشر از جامعه در بازار کار را فراهم می کند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ارایه تجهیزات توانبخشی به معلولان را مهم ارزیابی و گفت: پارسال 17 میلیارد ریال در زمینه تجهیزات توانبخشی از سوی سازمان تخصیص یافته که این میزان طی امسال به 35 میلیارد ریال افزایش یافته است که این امر بیانگررشد 200 درصدی اعتبارات تخصیصی بوده و از این میزان در سه ماهه نخست امسال 12 میلیارد ریال به استانها ابلاغ شده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور همچنین در جمع خبرنگاران از تامین 20 میلیارد ریال اعتبار برای صدور کارت های الکترونیکی دو زبانه زیر مجموعه نرم افزار ICF در سالجاری خبر داد و گفت: هشت میلیون 120 هزار نفر جمعیت معلول کشور اعم از افراد تحت پوشش و غیر تحت پوشش بهزیستی می توانند از خدمات ارایه شده به واسطه عضویت در این سامانه بهره مند شوند. 

یحیی سخنگویی افزود: کد و نوع معلولیت افراد در این کارت ها ثبت شده و خدمات ارایه شده به صورت نظام مند و مدیریت شده است. 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: نرم افزارICF مبتنی بر استاندارهای جهانی بوده و مرورگر فارسی آن نیز به همت یکی از پژوهشگران زنجانی تهیه و ارایه شده است.

مرتضی مکاریان ارایه خدمات توانبخشی به معلولان در منزل از سوی متخصصان بهزیستی را گامی مهم در راستای تمرکززدایی خدمات از مراکز بهزیستی عنوان و اظهار کرد: 22 خرداد امسال نیز جشن تحویل 100 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان برگزار می شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن