تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820710792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه و آلمان خواستار توقف درگیریهای مسلحانه در اوکراین شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روسیه و آلمان خواستار توقف درگیریهای مسلحانه در اوکراین شدند مسکو- ایرنا- وزیران امور خارجه روسیه و آلمان در گفتگویی تلفنی خواستار توقف درگیریهای مسلحانه و خشونت ها در مناطق جنوب و شرق اوکراین شدند.


به گزارش ایرنا به نقل از وزارت امور خارجه روسیه، سرگئی لاوروف و فرانک والتر اشتاین مایر وزیران خارجه روسیه و آلمان روز یکشنبه در گفتگوی تلفنی خود بطور مفصل در مورد مسایل اوکراین بحث و تبادل نظر کردند.
دو طرف در مورد امکان تشریک مساعی برای حل و فصل سیاسی بحران اوکراین مطابق با طرح نقشه راه پیشنهادی سازمان امنیت و همکاری اروپا به تبادل نظر پرداختند.
وزیران خارجه روسیه و آلمان نسبت به ادامه درگیریها و زد و خوردهای مسلحانه در اوکراین ابراز نگرانی و بر ضرورت اتخاذ تدابیر فوری برای رفع تنش ها در این کشور و توقف خشونت ها برای جلوگیری از قربانیان بیشتر تاکید کردند.
دو طرف در این رابطه ایجاد شرایط مساعد برای آغاز گفتگوهای ملی واقعی برای بحث در مورد اصلاحات حکومتی را بسیار مهم دانستند.
آنها به اهمیت مباحثات در چارچوب میزگردها در اوکراین و به ویژه تامین شرایط برای حضور نمایندگان مناطق جنوب و شرق این کشور برای تامین منافع ساکنان آن اشاره کردند.
لاوروف بر ضرورت توقف بکارگیری نیروی نظامی از طرف دولت اوکراین علیه معترضان در مناطق جنوب و شرق این کشور مطابق با توافقنامه مورخه 17 ماه آوریل ژنو تاکید کرد.
وزیر امور خارجه روسیه گفت که هیات ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا در اوکراین نقش مهمی را در پیشبرد توافق ها در مناطق مناقشه و برداشتن گامهای عملی برای رفع تنش ها ایفا می کند.
رییس دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین خواستار تحقیقات دقیق در مورد حنایات علیه غیرنظامیان در اوکراین ازجمله حادثه آتش سوزی دو هفته پیش در اودسا شد که بر اثر آن دهها نفر زنده در آتش سوختند.
مساله اوکراین در روابط روسیه و آلمان تاثیر منفی گذاشته است و برلین تحت فشار آمریکا چند بسته تحریم علیه مسکو وضع کرده است.
اروپام/2242**518** 3404
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن