تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816615265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیای دریاچه ارومیه اولویت اصلی مسئولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احیای دریاچه ارومیه اولویت اصلی مسئولان باشد
علیرضا محجوب
کد خبر: ۴۰۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴ - 18 May 2014


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت احیای دریاچه ارومیه، گفت: احیای این دریاچه باید اولویت اصلی مسئولان باشد.

علیرضا محجوب در نشست علنی امروز (یکشنبه 28 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در نطق میان‌دستور ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز کارگر از ممانعت وزارت کشور از راهپیمایی در روز کارگر انتقاد کرد و گفت:‌ امید است با تدبیر دولت یازدهم شاهد برگزاری راهپیمایی در 11 اردیبهشت سال 94 باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر خود واجب می‌دانم که از رهبر عزیز و معظم انقلاب اسلامی به ویژه درخصوص فرمایشات ارزنده ایشان در روز 11 اردیبهشت به مناسبت روز و هفته کارگر و همچنین از رئیس جمهور، وزیر تعاون و همه شرکت‌کنندگانی که در مراسم هفته کارگر شرکت کردند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: مراسم هفته کارگر در سال 93 به خوبی برگزار شد، اما یک نقصان اساسی در میان بود و آن هم مجوز راهپیمایی برای این مهم بود.

محجوب با بیان اینکه از سال 1385 تاکنون هیچ مجوزی برای راهپیمایی برای روز کارگر صادر نشده است، افزود: کارگران سال‌هاست که می‌خواهند در 11 اردیبهشت هر سال مانند همه کارگران جهان راهپیمایی کنند که این مهم تاکنون محقق نشده است.

وی ادامه داد: من و تمام کارگران و همچنین فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از همه مسئولان به ویژه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب وزارت کشور گلایه داریم که چرا در اولین سال دولت امید اجازه برگزاری راهپیمایی داده نشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: جای تعجب وقتی بیشتر می‌شود که با وجود صراحت اصل 27  قانون دال بر برپایی راهپیمایی و اجتماعات با در نظر گرفتن آزادی آنان مخالفت شده و ارجاع کار از طریق کمیسیون به برخی از استانداری‌ها به آنجا می‌انجامد که یکی از استانداری‌ها با ستاد شرط می‌کند که 400 نفر بیشتر حق شرکت در مراسم روز کارگر را ندارند. آیا این اجرای دقیق اصل 27 قانون اساسی است؟ آیا این محترم دانستن آزادی برای همه کارگران است؟

وی ادامه داد: من همین‌جا اعلام می‌کنم کارگران خواهان اجرای صحیح اصل 27 قانون اساسی و رسمیت راهپیمایی آنها و تغییر رویه و رویکرد اتخاذ شده از سال 85 تا 93 می‌باشند.

محجوب با بیان اینکه راهپیمایی کارگران در روز کارگر جزو حقوق رسمی کارگران است، گفت: سند رسمیت راهپیمایی روز کارگر در راهپیمایی سال 58 در میدان امام حسین (ع) با حضور امام خمینی (ره) است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: از هم‌اکنون انتظار داریم تا برای سال 1394 مجوز برای راهپیمایی کارگران صادر شود.

وی اجرای صحیح استفساریه مجلس در مورد شناخت 7 هزار و 300 روز به‌عنوان تنها مأخذ شناسایی مشاغل سخت و زیان‌آور را خواستار شد.

محجوب ادامه داد: اجرای آرای دیوان عدالت اداری درخصوص ماده 10 قانون نوسازی صنایع که براساس قانون برنامه پنجم به رسمیت شناخته شده و قانونی به شمار می‌رود را زمینه بهبودی شرایط اقتصادی کشور دانست.

این نماینده مردم در مجلس نهم خواستار استمرار سبد کالا برای کارگران شد و گفت: حل مشکل قراردادهای معین برای 2500 نفر از بازرسان وزارت صنعت، معدن و تجارت که همه‌روزه در مقابل مجلس اجتماع می‌کنند خواسته به حق کارگران از رئیس جمهور و وزیر صنعت است.

وی حل مشکل کارگران مخابرات روستایی را از شرکت مخابرات خواستار شد و گفت: نباید اجازه فرار از قانون به کسی داده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان احیای دریاچه ارومیه را از مسئولان درخواست کرد و گفت: احیای این دریاچه باید اولویت تمامی کارها باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن